#121
|
||||
|
||||
Hoezo erkend de verzekering het niet? Ik ken toch verhalen van mensen waar de verzekering het gewoon erkend.
__________________
[1999] Golf 4 Variant - Daily [1996] Golf 3 Atlanta Sport - Daily [1988] Volvo 480 ES - Hobby |
#122
|
|||
|
|||
Iedere verzekeraar heeft zo zijn eigen wensen / eisen t.a.v. diefstalpreventie. Goedgekeurd alarm, Bearlock, LoJack etc. Europeesche Verzekeringen erkent in elk geval de Bearlock producten wel. Om teleurstellingen te voorkomen gewoon even vooraf goed informeren wat de vereisten zijn.
En bij Bearlock krijg ik wel het gevoel dat ze m laten staan cq niet snel meekrijgen. Dus is t niet voor de verzekering, dan wel voor je eigen gemoedsrust Last edited by NielsDub : 18-03-2015 at 11:45. |
#123
|
||||
|
||||
Ja inderdaad!
Maar goed als ze hem willen meenemen dan lukt het uiteindelijk toch wel. 3 jaar geleden de audi a6 avant van mijn oom in valkenburg gestolen. Heren deden zich voor als mensen van de wegenwacht volgens omwonenden. Auto is toen gewoon opgetakeld. Track and trace computer wees toen volgens de politie uit dat hij in polen stond/ontmandeld was.
__________________
[1999] Golf 4 Variant - Daily [1996] Golf 3 Atlanta Sport - Daily [1988] Volvo 480 ES - Hobby |
#124
|
||||
|
||||
Mijn T4 California heeft ook een bearlock, (vorige eigenaar laten inbouwen?) maar vraag me af waarom dat vooral bij deze auto's wordt ingebouwd?
Het zijn prijzige en waardevaste auto's maar ondertussen toch al best oud, ik gebruik het bearlock vooral met kamperen als de deuren openblijven, of als ik op vakantie naar een stad ga en alle spullen erin heb. Verder eigenlijk niet, een nieuwe a6 of iets dergelijks is toch veel gewilder dan een T4 California?
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#125
|
|||
|
|||
"vooral met kamperen als de deuren openblijven" is idd een belangrijke reden waarom installatie en gebruik van een Bearlock door de verzekeraar kan worden geëist. En in die situaties is het i.m.o. een doeltreffend middel.
|
#126
|
||||
|
||||
Zal zondag eens verse foto's plaatsen. Dak is gerepareerd en terug geplaatst met nieuw rubber. Interieur flink dichtgebouwd, vanavond verlagen en uitlijnen.
Velgen geregeld 8,5x18 RH NAJ. Allemaal ET35, 2 moeten afgedraaid naar ET40 en 1 velg moet gericht worden. Ik wilde graag naar Bertil voor het afdraaien zaterdag maar moet helaas werken dus laat het hier in de buurt uitvoeren. Ze worden glanszwart gepoedercoat en banden zijn ook besteld 245-40-18.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#127
|
||||
|
||||
Hele mooie wiel en banden keuze! Ben benieuwd naar het resultaat en de foto's.
Hoe veel cm gaat hij naar de aarde toe?
__________________
[1999] Golf 4 Variant - Daily [1996] Golf 3 Atlanta Sport - Daily [1988] Volvo 480 ES - Hobby |
#128
|
||||
|
||||
Quote:
Geen behoefte om de wielen OEM te houden toevallig? Heb hele mooie Phaeton Challenges (18/8,5/ET45) liggen, hoef je in die RH's geen geld te steken. |
#129
|
||||
|
||||
Verlaging zal ongeveer 5cm worden denk ik.
Challenge wielen zijn heel mooi inderdaad, reeds jaren gehad op de T4 van mn vader. Maar keus is nu al gevallen op de Rh's Wil wel 1 op 1 ruilen anders
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#130
|
||||
|
||||
Bedankt, maar nee bedankt.
|
#131
|
||||
|
||||
Dak erop gezet, SAMEN!
Brandrup hoezenset, gewassen en geïmpregneerd Bijrijderszijde ook opgeknapt, nieuwe zitting en rugleuningschuim en gewassen
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#132
|
||||
|
||||
Paneel naast de koelkast aangepast incl usb oplaadpunten
En de eerste keer in gebruik, bij oma in de achtertuin in Duitsland
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#133
|
||||
|
||||
En de binnenkant
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#134
|
||||
|
||||
In woord: perfect!!
Fijne pasen.
__________________
[1999] Golf 4 Variant - Daily [1996] Golf 3 Atlanta Sport - Daily [1988] Volvo 480 ES - Hobby |
#135
|
||||
|
||||
Mooi gedaan hoor !
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#136
|
|||
|
|||
Super gedaan , zou ik ook wel willen !
__________________
NOT fast NOT furious |
#137
|
||||
|
||||
Heel netjes
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#138
|
|||
|
|||
Super netjes, complimenten! Dit lijkt mij toch wel het ultieme kamperen!
Is het dashboard overigens anders t.o.v. een 'normale' T4 of echte California? |
#139
|
||||
|
||||
Dash is gelijk aan andere van dit bouwjaar, enkel dan dat hier climatronic inzit en dat zit in geen enkele originele California.
We zijn er ook zeer tevreden mee. Het is uiteraard geen ruimtewonder zoals een grotere camper of caravan maar als ik campeer dan slaap ik alleen binnen en eventueel even koken en klaar. Alles is gewoon aanwezig in zo een bus. En het rijdt goed/lekker. Past in een parkeervak cq parkeergarage. Je kunt goed met het verkeer meekomen, 130-140 op de cruiscontrole rijdt heerlijk en comfortabel. Wielen breng ik volgende week weg naar de poedercoater, vorige week niet gelukt wegens drukte. Nieuwe LMM en N75 komen volgende week en dan in mei nog even chip op maat en dan klaar voor de vakantie in Juni.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#140
|
||||
|
||||
Heb je ook uitblaas openingen achterin voor de clima?
__________________
[1999] Golf 4 Variant - Daily [1996] Golf 3 Atlanta Sport - Daily [1988] Volvo 480 ES - Hobby |