|
|||
|
|||
super hoe je het aanpakt
dit blijf ik volgen gr. Erik
|
|||
|
|||
updatje na lang zoeken :)
Hey allemaal nu dat ik bezig ben met mijn witte gti verwaarloos ik deze een beetje .
Maar deze moet echt 100% zijn dus hier staat geen deadline op Ok eerst wat beginnen zoeken naar nieuw plaatwerk, Motorkapje zonder lijn vooraan. Kofferklep zonder ruitenwissergat. Deur + kofferklep. Ander hoekjes de mijn waren nogal krokant Vloerplaten compleet heb ik ook, en andere kant de deur ook, reservewielbak, voorpanneel... |
|
|||
|
|||
update 2
|
|
||||
|
||||
Lekker aan het hamsteren
mooi spul
|
||||
|
||||
waar heb je de plaat weg,.tussen de achterlichten?
grt
|
|||
|
|||
Quote:
Vanwaar ik ze heb of waar je ze hangt of? ik snap de vraag niet echt goed grtz hopper |
|
||||
|
||||
Lekker bezig! Ben wel benieuwd hoe het wordt!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Waar hebde dees gehaald in goed vlaams... |
|
|||
|
|||
oke, jij bent wel heel serieus aan het inslaan geslagen!
|
|
||||
|
||||
plaat voor tussen de achterlichten is van een cabrio....
|
|
|||
|
|||
Quote:
we krijgen dat wel passend haha |
|
|||
|
|||
ok plannen zijn beetje veranderd in plaats van 1800 16v turbo komt er een 2.0 16v abf op webers in
blokje is reeds klaar deze dient alleen nog beter afgewerkt te worden ( wat schilderen en coaten en geelverzinken enzo ) § 84mm Wössner § 159mm stalen drijfstangen + ARP bouten § Lagers – OEM – KS § Oliepomp HD 16V § Pakking - Commetic § Alu carter – VWM § Drijfwerk – OEM +228mm + 440 NM Sachs Koppeling § Kop – STD – OEM § Nokkenassen – Piper Fast Road – 272 ° - voor straatgebruik. § Vliegwiel specifiek voor straatgebruik § Inlaat – Dbilas 45mm § Weber – 45mm – nieuw opgebouwd met aangepaste lageras- nieuw model § Alternator revisie § Startmotor – verzwaarde versie 1.7 kW – ipv 1.1 kW § Aangepast toerental waterpomp – riemschijf § Aangepaste TDI trillingsdemper naar 16V § Ontsteking en bekabeling op maat § Warmtewisselaar nieuw ook paar setjes nieuw rubbers gekocht remmen voor achteraan remmen vooraan Aangezien dat alles nieuw is ook nieuw onderhoudsboekje |
|
||||
|
||||
die motor heeft al gedraaid op de motortestbank ?
zo ja , waarom dan een foto zonder geluid ;-) |
|
||||
|
||||
Netjes hoor ,ik rij precies met de zelfde klauwen rond zo wel voor als achter.
Postlampjes ook origineel Hella ?
|
|||
|
|||
Quote:
ja hoor oem hella en met welke rembekrachtiger werk je? |