|
|||
|
|||
afslaan motor 1.1 bij intrappen koppeling
Hallo VW Fans,
Eergisteren mijn Golf 1 1100 opgehaald!(jan 1983, 4 deurs , JH-25GH) Direct een rit van 185 km gemaakt en dat ging goed. Wel even wennen om met 50 pk op de autobaan te cruisen....veel harder dan 110 heb ik niet gereden. Gister ook een rit gemaakt en dat ging prima totdat ik wegreed bij mijn laatste adres. Toen ik de koppeling intrapte om terug te schakelen voor een bocht; ik merkte dat de auto iets minder fijn ging lopen en toen ik de koppeling ingetrapt bleef houden sloeg ie uiteindelijk af. Starten daarna ging prima. De laatste bochten hetzelfde beeld. Choke uittrekken biedt hulp maar dat hoort natuurlijk niet... Ik ga de auto binnenkort een beurtje geven, ik kan ook niet achterhalen wat ie aan onderhoud heeft gehad. Daar kon de vorige eigenaar geen info over verschaffen... Waar kan 't in zitten? Iemand trouwens bekend met deze Golf? (Witte Golf C 4 deurs(!), 1100, standaard, km stand 165000 , 4 versnellingen) Ik zal proberen een foto te plaatsen) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nette wagen
|
||||
|
||||
Stationaire systeem verstopt. Dat houdt dus in dat je je carburateur eens open moet maken, en met name de delen voor het stationair lopen goed moet schoonmaken, niet per se afstellen dus
|
|||
|
|||
Quote:
Ok, over 2 weken gaat ie naar mijn monteur. Ik durf daar zelf niet aan te prutsen. Gister liep ie trouwens prima. Het blijft ook even wennen om weer met handchoke te rijden. En iets verhoogd stationair is niet zo erg toch? |
|
||||
|
||||
Lijkt me geen probleem Succes!
|
|||
|
|||
Misschien een tip, rij met dezelfde rond:
even met een compresser de sproeiers doorspuiten; er zitten er twee op de carb: als je voor de motor staat aan de linkerkant van je carb. 1 zit er recht op de zijkant, een andere zit er schuin naast. Herkenbaar door de platte schroefkop. Zijn kleine dingen die grote problemen geven . Ik probeer anders eens een foto te nemen dit weekend. Geniet van de wagen!
VW GOLF MK1 LX 1983 VW GOLF MK1 94 1.8 8v Last edited by UnusualKid : 13-03-2015 at 15:45. |