|
||||
|
||||
Quote:
Hoe is het afrolgeluid met deze banden? Staat erg gaaf zo!
|
|||
|
|||
Ook mijn busje kan er wel tussen.
Heb er niet veel foto's van. Het is een ratlook in wording. Niet heel moeilijk, gewoon niet te veel aan het uiterlijk doen... Zo ziet er nu uit, hij wordt wel goed gebruikt: Het is ook onze bedrijfsbus, al krijgt hij binnenkort hulp van een Nissan Patrol, de aanhangers worden veel te zwaar... De ledflitsers zitten er nog maar net in, in het donker auto's opladen of een wiel wisselen is dan toch net ff veiliger: Meer foto's heb ik even niet, ik zou er nog een andere uitlaat onder gaan maken, maar dat laat nog even op zich wachten. mvg Rick |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dubbelcabine op BBS
Caravelle op 16" Phaeton velgen Mafkees Last edited by huinkroese : 09-09-2014 at 13:21. |
|
||||
|
||||
Zit met een schuin oog een beetje te zoeken naar een 2.5 TDI Syncro nu de T3 weg is en kwam een paar foto's tegen van een beetje verhoogde en aangepaste T4 in IJsland:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
en nog G60 ook
|
||||
|
||||
Quote:
Super zo'n Synco alleen peperduur, ik vraag me ook echt af wanneer je nou die 4wd nodig hebt en de gewone 2wd het niet meer aankan, ze zijn toch wel zwaar en staan hoog op de poten. Dit jaar op Corsica waren we aan het overwegen om een deel off-road te doen voor een bepaald gebied, maar dan twijfel je toch weer net teveel.. Syncro Westfalia zou super zijn..
|
||||
|
||||
Quote:
Nee nodig is het zeker niet Maar voor sneeuw en ijs is het wel handig (bv. wintersport) en het is toch ook wel leuk als je in Zweden een eindje offroad je kamp op kan slaan voor de nacht. En een beetje crossen op z'n tijd |
|
||||
|
||||
Lelijke foto, best aardig velg van Mercedes in 17" voor onder een T4.
Weet iemand nog een nette T4 te staan? |
|
|||
|
|||
Als je veel reist is een syncro super handig!
En duur is het niet, het verbruik is nauwelijks hoger en mijn t4 syncro heeft er nu 420.000 op zitten en alles is nog origineel! Erwin |
|
|||
|
|||
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 |
|
||||
|
||||
Oeh, nice! Jouw nieuwe?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Hier iets van bandenmaat en velgen bekend? En zijn die wiellijsten origineel van een Syncro?
|
||||
|
||||
Even terug gezocht:
Quote:
Wielranden zijn volgens mij niet Syncro (volgens mij heeft alleen 16" T3 Syncro dat) maar zijn voor €60,- in UK vrij veel te verkrijgen, al weet ik nu even niet precies waar, kom ik op terug. Edit: £60,- komt op €90,- uit blijkbaar maar goed, wel RVS (naar het schijnt): hierzo Last edited by huinkroese : 10-04-2015 at 14:53. |
|
||||
|
||||
Last edited by huinkroese : 11-04-2015 at 10:11. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ah nice! Bedankt!
|