|
||||
|
||||
Super! Ga ik morgen even langs.
Work in progress.. |
|
|||
|
|||
Hee Frank lekker bezig staat heel mooi dat wiel
Zal vd week je ff bellen om gezellig langs te komen had het afgelopen en deze week druk met wark |
|
|||
|
|||
Man man, echt
Wat voor ruiten komen er in, lexan/makrolon of het glas er terug in? |
|
||||
|
||||
@Skywalker: Prima!
@ 1.8T golf: Lexaan uiteraard |
|
|||
|
|||
Fantastisch gewoon , elke keer weer een genot om je topic te openen
|
|
||||
|
||||
Gruwelijk! Wat een gave build.....
|
|
||||
|
||||
bow, wat heerlijk blijven echt superdikke wielen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Dit word één van de beste Mk1 projecten ooit volgens mij...
|
|||
|
|||
ik lees al een tijdje met veel bewondering je berichten en heb heel veel respect hoe je alles aanpakt .
ik had alleen 1 vraagje: ben je niet bang dat je remmen te warm worden als je het circuit opgaat met de kleine velgen die je gebruikt? Vincent. |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha niet overdrijven Quote:
Thanks, nee niet echt, er word in de racerij best veel met grote remmen in 13" gereden. Daarbij als ze te heet worden kan ik altijd nog koelkanalen maken om koele lucht naar de remmen te voeren. Straks weer even een grote updat |
|
||||
|
||||
Zo,
lekker een weekje rustig aan in de schuur bezig geweest! Over het algemeen redelijk opgeschoten, maar veel dingen zijn 90% af ipv de 100% door missende onderdelen, maar dat komt wel goed! Eerst de motorkap en zijschermen geprobeerd zo netjes mogelijk te plaatsen. De zij schermen ben ik tevreden over, de motorkap heeft naar mijn ideeaan de passagierszijde nog iets teveel speling tussen het zijscherm en de kap zelf, maar ik krijg dit niet beter, het nadeel van polyester Achterklep ook gemonteerd maar deze heeft nog wat afstelling nodig: Oilcatchtank en stang tussen de draagarmen gemonteerd: Shifter en handrem gemonteerd, stuurkolom aangesloten en afgemaakt: Met snap-off naaf: Accubak gemonteerd en tank er even tijdelijk in: Remmen erop: Draagarm past net: Ombouw naar studs en moeren, met de goede studs met het "randje" waardoor je hem goed vast kan draaien ipv alleen op de loctite: Past net! Brandstofpomp gemonteerd: Remleiding naar achter gemaakt, aansluiting voor op de klauwen moet ik nog binnen krijgen: Splitter naar links en rechts, leidingen moeten nog wat beter vastgezet worden: En nog wat bonusplaatjes |
|
||||
|
||||
Super! Wiel/remmen combo is echt om te watertanden
|
|
|||
|
|||
ziet er goed uit man lekker bezig!!
zijn die wielen er ook in 17inch? |
|
||||
|
||||
Top !
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kan ook nie anders zeggen dat ik hier mee eens ben
|
|||
|
|||
Steeds beter
Met hoeveel nm heb je die studs aangetrokken? heb ze ook liggen en kom daar nogal wat uiteenlopende aanhaalmomenten tegen...ene zegt 25nm en heb er ook gezien die ze met 120nm vastzetten Die brackets voor het stuurhuis binnen, beetje verbaasd maar er zitten er 4 stuks in..kom er wel uit |
|
||||
|
||||
Mooie update, Frank!
|
||||
|
||||
Allemaal echt geweldig mooi!
Van de velg rem combo smelt ik weg Superdik en echt lekker iets anders top
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Gewoon in 1 woord GEWELDIG ...
Wat een combinatie van velgen en remmen . De motorkap , kan die nog verder naar beneden ten op zichte van het front? Of bedoel je dat met het niet goed aansluiten? |
|
||||
|
||||
Als je de motorkap niet beter kan krijgen is er misschien nog wel wat met het voorscherm te doen misschien. Polyester blijft lastig en zal nooit zo strak zijn/passen als het metaal wat er op hoort.
Ik vind jouw auto een perfect voorbeeld dat een goede voorbereiding loont |