|
|||
|
|||
Quote:
Gok op dezelfde als dat ik heb, BSA Motorsport 16 inch 7j et38 4x100? |
|
||||
|
||||
Quote:
Lees dit nou eens: http://www.velgensteekwijzer.nl/velg-codes.html , misschien begrijp je het dan. |
|
||||
|
||||
Gave bak! Hij ziet er mooi uit, goede uitvoering/kleur ook. Veel plezier er mee
|
||||
|
||||
Wat vet dat je zoiets nog steeds kunt vinden, ziet er goed uit!
Vraag me altijd af hoe je dit soort auto's vind die al zo lang gestald staan ergens , bij toeval deze golf gevonden? |
|
||||
|
||||
Knap!
|
||||
|
||||
Ze zijn er dus nog steeds...voor de lucky ones 😆 wees er zuinig op!
|
|||
|
|||
Quote:
Heel mooi, ik mis mijn G60 nog steeds, deze is gelukkig de 'petjes' bespaard gebleven, strak, laag en net = top!
Zooo jouw Audi kan echt hard. Zie je zo bij het volgende stoplicht. LAAG & TRAAG Last edited by Minomatic : 10-03-2015 at 10:23. Reason: hm, wat? |
|
||||
|
||||
Mooie vondst Veel plezier ermee!!
|
|||
|
|||
Ik zou hem te koop zetten voor 12k.
Misschien verkoop je hem nog ook. Nee man, echt een serieuze vondst. Waar vindt je dit nog, toch nergens meer. En in het wit.
|
|||
|
|||
@Kevert,
Deze golf heb ik gevonden idd bij het bedrijf waar die nu staat voor de APK en wat dingen die ik niet zelf kan doen. Maar de eigenaar van dat bedrijf had deze golf al vanaf het moment dat die stil kwam te staan op het oog. Alleen heeft die meneer een ander pand gekocht voor zijn bedrijf en daar heeft hij minder ruimte als voorheen. en dan moet je keuzes maken.. de golf is daar sinds oktober/november vorig jaar en toen was ik eigenlijk al verkocht, maar kreeg toen geen echte prijs te horen. de beste man heeft in december het nieuwe pand gekocht en is nu bezig met het opruimen van de oude panden en helaas heeft hij weinig tot geen ruimte meer voor eigen auto's/projecten. en zo kon ik de auto toch kopen. ik heb ondertussen begrepen dat de vorige eigenaar de auto vanaf '95 of '96 gehad heeft. er is redelijk wat zorg aan de auto besteed: de lader heeft een revisie datum van 2004(toen ie al stilstond). nieuwe remklauwen achter gemonteerd. waren dus ook gewoon gangbaar. De voorremmen ook gedaan, zaten ook niet vast iig! |