|
|||
|
|||
wow, ziet er heel strak uit! ben benieuwd naar t eind-resultaat!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik verwacht elke dag een update nu Ik vind dat ik daar recht op heb na (edit 7 jaar!) deze build te volgen...
|
||||
|
||||
Haha ik zal mijn best doen (Tering 6,5 jaar alweer.. ik moet eens opschieten )
|
|
||||
|
||||
Hey Frank,
Wat is dit heerlijk om naar te kijken zeg! "Brings back memories" zeg maar Diep respect voor de stappen die je aan get maken bent en ook al gemaakt hebt
|
|||
|
|||
tering he, idd. zit ik dit al zo lang te volgen haha
|
|
|||
|
|||
Ff vraagje over je achteras.
Die stangen ertussen he. Zijn die voor extra stevigheid? Zag dat ze met uniballs gemonteerd zijn, werkt dit de constructie niet tegen? Antwoord aub in pb. Thanks. En hier ook natuurlijk zodat iedereen er wat aan heeft.
|
|||
|
|||
Al weer wat opgeschoten gisteravond?
Neem toch aan dat je weer bezig bent geweest. Misschien wel niet eens geslapen vannacht |
|
||||
|
||||
Quote:
tsja stevigheid het is meer voor de toe-spoor stabilisatie. Deze Duw/trekstangen geven in verticale richting (in/uitveren) niet veel meer stijfheid, meer juist in horizontale richting (zijdelingse krachten) wat de sporing in bedwang houdt, hieronder is een goede uitleg:
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 03-03-2015 at 10:06. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Word tijd dat die Corrado ook weer gaat rijden Quote:
Zeker, zal vanavond weer wat fototjes plaatjes, het was wel koud in de schuur!
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 03-03-2015 at 10:16. |
|
|||
|
|||
Thanks voor de info.
|
||||
|
||||
Zo, de eerste delen zijn gemonteerd!
Ben eerst bezig geweest om het stuurhuis met verkorte overbrenging te monteren. Ik heb hiervoor speciale aluminium beugels met Nylon (of zoiets) vulstukken, omdat deze manier van bevestigen een stuk stijver is dan de normale dunne stalen beugels in rubber. Ik had ergens anders al gelezen dat dit niet echt lekker past en inderdaad. Bij de bevestiging van het stuurhuis zitten er op de carrosserie bobbeltjes, waarom weet ik niet maar ze zitten behoorlijk in de weg. De klemmen en vulstukken moeten hier nog op aangepast worden, dus we gaan met de slijper aan de gang: Even goed inpakken zodat ik niet meteen de hele auto onderkras Al met al een tijd bezig geweest maar uiteindelijk zit ie! Verder nog even een remleiding met begrenzer gemonteerd; Verlaagde stuurkolom: En de tankdop!
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 06-03-2015 at 12:37. |
|
||||
|
||||
Wat ziet dat er mooi uit zeg, zo`n fris gespoten auto in maagdelijk wit en dan al die motorsport deeltjes erop....heerlijk!
|
||||
|
||||
+1 met René
|
|
||||
|
||||
Echt een genot om te kijken ja!
|
|
||||
|
||||
Quote:
En een genot om te monteren |
|
||||
|
||||
Haha, en die is véél groter! Geniet ervan
|
|
||||
|
||||
heerlijk!
|
|||
|
|||
Quote:
Volg ik dit echt al zo lang? Blijft wel een heerlijk bouwverslag. Ik blijf fan!
|
|||
|
|||
Hoe ga je het doen met de draadboom?
Ga je die geheel zelf opnieuw maken , of gebruik je het origineel wat je uit gaat dunnen? Ik kijk gewoon elke keer of er al wat meer foto`s zijn van de weder op bouw. |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit! Vraagje, waar heb je die klemmen en vulstukken van het stuurhuis vandaan??
Welke "topmounts" heb jij eigenlijk voor de achteras gebruikt? |