|
||||
|
||||
Lees vol bewondering mee
Ooit gaat de mijne ook weer terug naar z'n originele Pirelli set up
|
|||
|
|||
Gaaf dit ,
Benieuwd wat die op de bank doet ?? Weet niet wat deze upgrade je gekost heeft so far ? ,, voor het geld heb je waarschijnlijk wel iets snellers etc ,maar het is wel uniek
|
||||
|
||||
Lekkere updates weer.
|
||||
|
||||
wat alles tot nu toe gekost heeft weet ik zo 1 2 3 niet. dan zal ik alle rekeningen eens bij elkaar op moeten tellen...
igg een hoop geld, had er zeker iets snellers en recenter voor gehad ja... maar dit is veel leuker! |
|
|||
|
|||
Mooi project Mike.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Op recenter zul je in de meeste gevallen ook nog afschrijven. Dit heb je voor jezelf gemaakt en is daarom veel leuker en... uniek! |
|
|||
|
|||
wat maakt de kostprijs uit.
Dit is gewoon een zeer zeldzaam retro turbo gti. Indien ik zelf nog zo een volledige kit zou vinden, ik zou net hetzelfde doen Maar helaas, vrees dat er geen meer te vinden zijn. |
|
||||
|
||||
k heb nog een halve set liggen
|
|
|||
|
|||
Op e-bay staat nog een Rinspeed kit.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Op Golf 1 IG staat een originele Schrick Turbo uit 1979 te koop bij de auto advertenties. Prijs staat er niet bij je kunt een bod uitbrengen. Echt een auto die k zou willen hebben, maarja je kunt niet alles hebben he.
Ziet er top uit die gepoedercoate onderdelen! met spuiten kun je het nooit zo netjes krijgen. Welke Kleur zwart heb je gedaan :zijdeglanszwart? |
|
||||
|
||||
gewoon zwart inderdaad.
Heb die duitser om wat foto's gevraagd! bedankt voor de tip! |
|
||||
|
||||
mooi hoor.. welkom bij de golf 1 turbo club
|
|||
|
|||
Quote:
Heb die Duitser ook wat foto's gevraagd, voor mijn fotoverzameling hehehe. Ben wel benieuwd wat hij ervoor vraagd. Ik heb deze golf al eens ergens op een forum gezien (Vw Fortex). De auto komt uit Portugal. |
|
||||
|
||||
Quote:
aha die witte dan zeker: edit: m'n vermoedens klopte, heb vandaag fotos binnen gekregen! het is idd de witte zoals hierboven Last edited by Hight : 27-03-2015 at 20:43. |
|
|||
|
|||
Ja dat is hem. Vind het wel een leuke auto. Alleen jammer van het klapdak. Als hij van mij was zou ik hem zilvermetalic spuiten en de X1 set zou erop blijven. Velgen vind ik niet zo mooi maar die passen wel bij het geheel. En wat vraagd hij voor de auto? Hij vroeg mij om een bod uit te brengen, jou ook zeker?
|
|
|||
|
|||
Die staat al even te koop dacht ik.
Stond wel ooit ergens eens een prijs. Vond het toen wat "duur" om er enkel de turbo en de specifieke delen af te schroeven Wat vraagt ie er nu voor? |