|
||||
|
||||
hahaha, ik had het muurtje uit de garage gebroken en er een kanteldeur in gemaakt
Wel erg creatief.
|
||||
|
||||
Thanks!
Helaas dat gaat ff niet Onze schuur zit een schuur van de onderbuuf voorgebouwd (dus rij ik door haar garage heen haha) Zij heeft overigens wel een eigen oprit. Daar mocht ie ook wel een half jaar op staan, maar aangezien het een meerjarenplan wordt, is dat wat te kort. En de muur van de achtertuin is een serie garageboxen.. maar die staan wel eens te koop, dus dat komt er zeker nog wel eens van als een van de 3/4 boxen tegen onze tuin te koop komt. Nu staat er geen box te koop en sowieso...eerst maar eens geld in het nieuwe huis pompen
|
|||
|
|||
geen airride maar airflight, slim bedacht hoor! succes!
|
|
||||
|
||||
iemand enig idee hoe het met dit project gaat
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jazeker, niet ver Genoeg ontwikkelingen (studie afgerond, veel in huis verbouwd/geklust, nieuwe baan), maar op het gebied vd Caddy zijn de enige ontwikkelingen: - meer roest door 3 jaar stilstand onder een zeiltje; - afgelopen jaar een carport erover heen gebouwd zodat hij droog staat; - interieur verschimmeld dus dat naar de stort gebracht. Maart 2009: November 2012: (middelste kolom bij li portier staat vrijwel los, puur ivm plotselinge sneeuwval ofzo ) Nu heel even afwachten wat de kabinetsplannen worden. Als schorsing betekent dat er tijdens schorsing nog MRB moet worden betaald, dan gaat ie helaas in onderdelen weg. Als MRB te schorsen blijft (zoals nu), dan ga ik hem verder restaureren. Ik denk dat het wel een 4 jaren project wordt, en zal wel een site/thread bijhouden zodra ik daadwerkelijk begin. Ik zoek nog een 2ehands 230V compressor, min 250ltr output p/min (niet 250ltr aanzuig!), oliegekoeld. Dan kan ik beginnen met stralen van onderdelen. Sinds kort rijden we trouwens Volvo.. het rijdt echt fan-tas-tisch...
|
||||
|
||||
Haha grappig over geplaats
|
|
||||
|
||||
indd onbekend dus even door gebalderd.. hoe uniek
moest er wel om laggen! zo hop in de achtertuin haha
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Geniale Volvo
|
||||
|
||||
Quote:
Prachtige boot
|
|
|||
|
|||
had dit topic ff gemist denk ik
maar mooi gezicht de caddy zo in de lucht ff uit nieuwschierigheid die kraanmachinist was dat n maat van je of zo?? anders wel n dure actie lijkt mij??? heb hier ook n kraangehad voor tplaatsen van nieuwe spanten maar dat was ook n bekende toen vielen de kostten best mee |
|
|||
|
|||
Wat een super gave Volvo zeg!!!!!!!
|
||||
|
||||
Hoi allemaal,
De Caddy gaat helaas in onderdelen weg... Net wel een topic geplaatst, maar dat moet nog ter goedkeuring worden gedaan ofzo?? Zo nee, dan graag reactie, dan probeer ik het ff opnieuw. groeten Boaz
|
||||
|
||||
Ja wordt eerst gekeurd idd
|