|
||||
|
||||
Quote:
Zijn gewoon oude oz honingraat 14 inch 4x100 prijs rond de 40 euro 4
|
||||
|
||||
Quote:
Maar t zijn wel ronal racing turbo's
|
|||
|
|||
Welke velgen zijn deze?
Hoi, heb laatst op internet deze velgen gezien maar kan er niet uit van welke vw het zijn, blijkbaar zijn ze ook orgineel vw.
[IMG] [/IMG] |
|
|||
|
|||
volgens mij Montreals, komen van Golf 4.
|
|||
|
|||
Welke velgen zijn de deze??
|
|
|||
|
|||
Volgens mij Opel stalen velgen, 20"?
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog nooit een opel gezien met 20 inch, laat staan stalen velgen... ik denk dat dit gewoon originele t5 stalen velgen zijn die omgebouwd zijn naar een paar inch groter en verbreed zijn.
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Quote:
Isignia, Astra. Beide op 20 af fabriek geleverd
|
||||
|
||||
Quote:
Echt waar joh? Wel n beetje achterlijk groot volgens mij
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Quote:
Valt mee, auto is ook achterlijk lomp. Dus vallen ze niet op. Kijk maar eens naar de bandenmaat als je eens een leuke Insignia/Cascada of dikke Astra ziet. Vrijwel allemaal 19/20 inch.
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe vergroot je stalen velgen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat weet ik niet, lijkt me wel mogelijk als je alleen het hart van de velg houd en de rest van bijv. 16 naar 20 inch vergroot.. dan heb je ook zo´n klein hart net als op de foto van die transporter. ik weet daar niet zo gek veel vanaf dus doe ook maar een gok. aangezien je bijv. 14´ ronal teddy´s ook kunt vergroten naar 16 inch dacht ik dat dit ook wel zou gaan.
|
|||
|
|||
Heb het al gevonden!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Eendelige stalen wielen niet. Een hart uit een eendelig wiel snijden en deze in een meerdelige velg verwerken kan (vaak) wel. |
|
||||
|
||||
Iemand die me meer over deze 3-delige superstars
kan vertellen? Zijn 17x8.5 & 9.5
|
||||
|
||||
Quote:
porsche cayenne velgen 19`` word geleverd als reserve wiel
|
||||
|
||||
Ja of dodge ram pickup staal, die zijn ook 20"
|
|||
|
|||
Quote:
Komt van WRD en Leon Hardirit af
|
|||
|
|||
Quote:
Is een overkoepelend merk vanuit Azië Leon Hardirit, WRD en Work maken hier ook deel van uit