|
|||
|
|||
kachelpaneel verlichting werkt niet
hallo allemaal,
mijn kachelpaneel geeft helemaal geen licht in het donker is de auto enorm donker is dit moeilijk te maken zo nee hoe is dit te verhelpen. alvast bedankt allen |
|
||||
|
||||
Zit zover ik weet 1 lampje of misschien 2? die schijnen in een kunststof strip waardoor alles oplicht. Wellicht even kijken of die lampjes stuk zijn? Kachelpaneel kun je er zo afhalen
|
||||
|
||||
Paneeltje openwurmen is zo goed als niet te doen zonder het te slopen.
Nieuwe kopen en klaar. Last edited by Dokter D : 17-02-2015 at 20:14. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is inderdaad te vervangen. Zit maar 1 lampje in. Heb dit vroeger ook nog gedaan bij mijn Mk3 en mijn vader zijn Vento. Bij een Mk2 is het inderdaad niet te vervangen zonder het kachelpaneel te slopen.
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
Ja ik dacht, we zitten in het mk3 forum gedeelte hier
Zover ik weet is het niet moeilijk om te vervangen
|
||||
|
||||
My bad, mk3 is inderdaad simpel.
|
|
||||
|
||||
Hallo, ik heb hier ook problemen mee. Ik heb de verwarmings console al eens losgehad ivm auto radio inbouwen ( maar daarover meer in een ander topic...) Kachelpaneel zit maar met een paar schroefjes vast. Heeft iemand een foto met waar het lampje dan zit? En met welk lampje kan ik dit vervangen?
Ogh en dan nog een vraag, kan deze ook door een LED lampje worden vervangen |
|
|||
|
|||
Pin me er niet op vast, het is al een tijdje geleden maar Als je de radio er uithaald kun je met je hand achter de middelste draaiknop de houder van de lamp voelen, hij is of wit of zwart. Er zit een stekkertje aan met twee draadjes.
Trek je deze met beleid los dan zie je meteen het lampje zitten. Deze kun je dan of vervangen of er een ledje in maken mijn inziens is er genoeg ruimte voor Ik hoop dat je hier iets mee kan, succes
|
||||
|
||||
Quote:
Ok mooi! Thanx voor de tip |