|
||||
|
||||
Dank jullie wel we moeten wat in de donkere koude dagen
Quote:
Na vandaag zeker Met een beetje geluk en sterk onderhandelen komen we een eind met mijn geduld
|
||||
|
||||
Ik had nog een oud model metalen bajonet tankdop liggen die bij mij niet past ivm de schroefdop vulpijp.
En die heb ik nu mooi kunnen ruilen voor 1 voor de schroefdop ook metaal Leek me verjaardag wel gister begin van de avond de post lampjes einde avond tankdop ruil
|
||||
|
||||
nice man!
|
||||
|
||||
Kijk jij blijft ook maar door gaan
|
|
|||
|
|||
joun lijstje van wat je nog wil zal nog wel heel kort zijn nu zekker
|
|
||||
|
||||
Wordt steeds kleiner idd nog bij passende deur paneeltjes achter.
Bruinen raamslingers en handrem kapje. En daarna een ABF op motorfiets carburateurs
|
||||
|
||||
Ik denk dat voor op straat die 8V zoals jij hem nu hebt leuker is, meer van onderuit
|
|
||||
|
||||
Ik heb vorig jaar achter peter aan gereden maar komt idd goed van zn plek
|
|
||||
|
||||
Andere motor heeft ook geen haast hoor jongens maar er komt een punt dat we klaar zijn.
En het sleutelen is toch ook nog steeds het leukste om te doen buiten om het rijden dan hehehe. Koelvloeistof reservoir past mooi ,morgen eens kijken hoe we dit vast gaan krijgen.
|
|||
|
|||
Goedenavond style
Lees net een paar berichten terug dat je ook met een abf op motorfietscarberateur wil gaan rijden.met welke ontsteking ga je evt rijden (heb zelf ook een abf en wil er ook motorfietscarberateurs op). Lees wel veel dat er ook een op past van een Peugeot 205 gti!! Reacties altijd welkom😄 |
|
||||
|
||||
Zo ver zijn we nog niet maar er moet wel vervroegd worden daar liep ik nu ook tegen aan. Vacuum nie nodig maar mechanische vervroeging is genoeg.
|
|||
|
|||
Dus we kunnen opzoek naar een ontsteking van een Peugeot
Dank je voor het antwoord en een mooie wagen btw👍 |
|
|||
|
|||
Polo 1.3 ontsteking van een mh past geloof ik zo in een 16v maar ik kan me vergissen
|
|
||||
|
||||
Vandaag prima weer om me valentijn een bezoekje te brengen
Eerst de radiateur vast gezet zit met 2 pootjes in de kokerbalk net als origineel. Beugeltje boven op onder de slot plaat met een boutje vast gezet. En er is ruimte zat nu tussen de filters van de carbs en de radiateur. Fannetje er op en het begint weer een auto te worden. De koelvloeistof reservoir kon toch niet aan de linker kant te veel obstakels Hij zit nu rechts beugel van de MK3 iets aangepast net als de onderzijde van het koelvloeistof reservoir. Nu nog wat bochtjes bestellen en dan kunnen we het afmaken Deur kaartje vervangen donker bruin met korte bruinen handgrepen,deur schaaltjes ook mooi bruin nu nog de raamslingers hard to find Ik heb ook nog de zelfde donker bruinen deurkaarten voor achter nodig wie o wie kan me daar aan helpen Weg boxen en cheap ass elektrische ramen ,zwarte langen arm steunen
|
||||
|
||||
Nice!
|
|
||||
|
||||
Vele malen beter zo!
Zowel onder je kap als je interieur. Ga zo door peter!
|
|||
|
|||
je houd de tempo er goed in
|
|
||||
|
||||
1 maart halen we niet maar goed als het zo blijft is het weer ook nie best voor de mk1
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Mooi spul. zal m goed staan