|
||||
|
||||
ik wil u gerust zeggen waar de plaatjes voor een Scirocco 1 of Scirocco 2 hangen of caddy maar golf 1 weet ik niet
|
||||
|
||||
Barn171 al een pb gestuurd?
Ik weet in iedergeval dankzij Barn dat een orginele Nederlander vanaf '77 maar twee plaatjes hebben en niet drie.
|
|||
|
|||
Hallo,
ik ben de schuur maar even in gegaan, mijn golf is wel een cabriolet van 1986. Ik weet niet of de plaatjes op een andere plek zitten, ik hoop dat je er wat aan hebt. gr Robin |
|
|||
|
|||
sowieso een crappy foto maar het zwarte plaaatje zit aan de andere kant.
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het niet op een cm ofzo komt.
In die tijd speelde dat niet zo een rol... |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt !
|
|||
|
|||
En het plaatje van dieteren dan?
|
|
|||
|
|||
Jouw gti is een Duitser zeker?
Normaal hoort het plaatje van d'ieteren waar dat duitse plaatje zit. Altans zo is het bij mij (originele belgische wagen) Ik vermoed dat d'ieteren bij invoer gewoon ergens op de voorkant geplaatst heeft waar er "plaats" was. |
|
||||
|
||||
Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze ook moet opzoeken. Normaal heb je maar twee van de drie, maar nu het een '81er is, zit dat derde er ook nog bij, lastig, want zoveel gaatjes zijn er niet aan die kant van het front. Heb je het vervangen?
De radio heb ik nog niet bekeken. Morgen maak ik misschien even tijd. |
|
|||
|
|||
ik heb zelf ook een gti van 81 maar dat plaatje kan ik niet vinden op de voorkant van mijn auto.
|
|
||||
|
||||
plaatje van d'Ieteren zit volgens mij goed..daar zat het op mijn Rabbit ook..
|
|
|||
|
|||
Ja mijn golf is een duitser. De voorbouw is een nieuwe die erop staat. Dus waar ze zaten kan ik niet meer terug vinden. Als je iets meer weet dan hoor ik het wel.
|
|
|||
|
|||
Even een update:
Gti wieltjes stralen |
|
|||
|
|||
Feit is dat omdat het een ingevoerde is, er een plaatje meer is.
Het plaatje van d'ieteren staat goed... als het een originele belg zou geweest zijn. |
|
|||
|
|||
okeey weer wat geleerd die van mij is ook een ingevoerde maar dat is al in de eind jaren 80 gebeurd
|
|
||||
|
||||
ik heb net dezelfde hobbyblaster :p
mijn Scirocco is ook een origineel duitser , 2 plaatjes en 1 stickertje ( wagen is ingevoerd en dan via een gelijkvormigheid keuring daarmee heb ik een stickertje )
|
|||
|
|||
Quote:
Ja ben wel tevreden van de hobbyblaster kan er zelfs velgen in stralen Maar ideaal om zelf kleine stukjes te stralen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Vrijdag tijd gehad? |
|
||||
|
||||
Nee sorry...
|