#61
|
|||
|
|||
Zou tijd worden Tim!
|
#62
|
||||
|
||||
nette update's en super setje wielen
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#63
|
|||
|
|||
Wielen zijn super... vindt ze nog maar s
__________________
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever |
#64
|
|||
|
|||
Gave wielen! Heb ze vroeger ook op mijn Mk1 GTI gehad.
__________________
Jubi Mk3 |
#65
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties. De velgen zijn ook zeker één van m'n all-time favorits.
Ik ben vandaag weer druk bezig geweest(zover het lukt met de knie ) om de binnenzijde te ontdoen van overige kitnaden en bitumen. Deze naden zullen uiteraard doorgelast worden. Ook heb ik even een een velg in de wielkuip gezet, om te zien hoe dit staat. Last edited by Joentje : 02-02-2015 at 23:16. |
#66
|
||||
|
||||
Dat gaat helemaal goed komen kerel !
Ik ben inmiddels een stuk verder voor wat het Berg cup regelement betreft en er is veel veranderd voor 2015. Mocht je in de klasse H willen rijden, mag er alleen nog maar een motor met cilinderkop worden gebruikt waarmee dit model auto ooit mee is geleverd. Bij het gebruik maken van een andere motor val je al meteen al in de E1 klasse wat erg extreem is. Dit zou betekenen dat je in de zelfde klasse terecht komt als Michel wat dus de E1 -2000 is Met bijvoorbeeld een KR motor kan je wel in de H-Klasse uitkomen. Ik kom met mijn auto in de E1 2000+ 4WD waardoor ik nu ineens wel de 2.5L 5-cilinder mag gebruiken. Ik zal je anders nog wat linkjes doorsturen over de regels voor 2015 en de klasses etc |
#67
|
|||
|
|||
Komt helemaal goed Wilco. Ik kom binnenkort weer even op de koffie!
|
#68
|
||||
|
||||
Lekker bezig jeroen
__________________
Hobbyboot: Golf mk1 MX 3-deurs, 1980, langdurig ombouwproject naar 2.0 2E motor Daily: Passat variant GTE - JD Engineered |
#69
|
|||
|
|||
|
#70
|
|||
|
|||
Staat lekker dik kerel
lekker werkje he die kit verwijderen |
#71
|
||||
|
||||
Lekker kaal zo! Wat is er met tunnel gebeurd? Schakelmechaniekgat is dicht en rondom gaatjes?
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#72
|
|||
|
|||
Quote:
Jeroen houdt van kaal |
#73
|
||||
|
||||
Ik zie dat je de dwarsbalkjes die tussen de tunnel en de dorpels zitten hebt weggehaald. Ga je hier ook weer wat voor terug zetten, want deze maken deel uit van de constructie van de neus ?
De balken van de neus eindigen hier onder en zijn origineel al niet stevig genoeg uitgevoerd doordat deze aan de tunnelzijde 9 van de 10 keer al zijn ingescheurd. |
#74
|
|||
|
|||
Daar komen de beugels tussen voor de kuipstoelen. Dat komt wel goed.
De tunnel heb ik afgelopen jaar al dichtgemaakt, en even gehecht. Nog niet helemaal afgelast. Hier wat foto's.. Last edited by Joentje : 04-02-2015 at 03:51. |
#75
|
||||
|
||||
Quote:
Het gaat niet om de stevigheid tussen de dorpel en de tunnel, maar het gaat om de de balk die onder de vloer zit en nu geen steun heeft. Dit is de balk van de neus die onder de auto doorloopt en de stevigheid heeft ter hoogte van het schutbord en hier vandaan doorloopt naar achteren als een arm waarvan het einde eindigt onder deze balkjes en erg belangrijk zijn. Als je nu de voorzijde van de neus naar beneden drukt komt het uiteinde van deze balk ter hoogte van deze verwijderde steunen omhoog daar waar nu geen steun meer is. |
#76
|
|||
|
|||
Er komt een plaat onder de beugel door Wilco. Ik zal het even uittekenen en je app'n!
|
#77
|
||||
|
||||
Quote:
Ik maak ook zo'n dergelijke constructie, maar er zijn er veel die dit zo laten zitten. Ik denk dat ik nu wel weet wat je gaat doen, en dan gaat het zekers goedkomen |
#78
|
|||
|
|||
wat voor toplagers ga je gebruiken achter
|
#79
|
|||
|
|||
De hele kommen gaan eruit, en er komen verstelbare aluminium topmounts in met uniballs. Ik hoop deze komende maand klaar te kunnen maken.
|
#80
|
|||
|
|||
Je gaat weer de originele achter as gebruiken ? Zie er anders niet echt een rede in om met verstelbare top mounts achter te gebruiken of ik heb het mis dan wil ik dat graag weten
Last edited by fire&ice : 03-02-2015 at 22:56. |