#41
|
|||
|
|||
Echt wel handig die nummers
kom alleen relais NR 5 niet tegen hiero en wat dat ding nou exact moet doen of zou moeten doen. Iig iets met "Upshift" heb ik ergus kunnen vinden. |
#42
|
||||
|
||||
Iemand een idee wat relais 46 kan zijn. Dit zit op een kabelboom van een 16V met digifiz.
__________________
Don't cry burn your tyres and get high VW Golf MK2 GTD '90 te koop Subaru Impreza GTT MY97 |
#43
|
||||
|
||||
Na het lezen van jullie berichten heb ik een relais 99 op de sloop gehaald en wil ik deze in mijn kever inbouwen. Weet iemand misschien ook welke aansluiting waarop aangesloten moet worden?
Ik heb de volgende aansluitingen: 15 31 T 53S 53M I Wie kan mij hiermee helpen of wie heeft er misschien een elektrisch schema van. |
#44
|
||||
|
||||
Normaal moet 99 op de plaats van 19. Heb je sowieso wel interval in je kever?
|
#45
|
||||
|
||||
Ik heb geen interval op mijn kever vandaar dat ik dat wil maken met een aparte losse schakelaar en relais 99. Dus bij mij is het niet even inklikken maar moet ik zelf de bedrading maken. Alleen weet ik niet wat ik waar op aan moet sluiten op het relais.
|
#46
|
||||
|
||||
waarvan is relais 179?
__________________
http://www.cartuningsociety.com Volkswagen Polo II Coupé 1990 Volkswagen Polo IIF Coupé 1994 Volkswagen Jetta II 1.6 Automaat 1987 Seat Exeo TSI 2011 |
#47
|
|||
|
|||
Allen ik heb momenteel een Relais 103 op de brandstofpomp locatie van mijn Golf 3 GTI (AGG 2.0 8v 1996) zitten. Volgens de specs moet dit een gloeibougie relais zijn en zou hier normaliter een 167 relais moeten zitten. Kan dit problemen veroorzaken als in af en toe uitvallen en niet willen starten ?
Zie mijn zekeringenkast: Update: Voor de zekerheid zowel Relais 30 als 103 vervangen. Op 30 een nieuwe 30 geplaatst en op 103 zit nu de officiële 167. Last edited by timmiej : 20-08-2009 at 09:31. |
#48
|
|||
|
|||
maar het relais met die zoemer voor als je je verlichting nog aan hebt staan, na het uitschakelen van de motor,,, deze kan je dus in principe in elke golf2 zetten? of hangt dat ook nog af van het feit of je een oude of een nieuwe type zekeringkast hebt?
__________________
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM |
#49
|
|||
|
|||
wat is het verschil tussen de oude en de nieuwe type zekeringskast?
ik heb een 1989 1.6 td in een 1985 1.3 gelegd, een draad van daschbord naar zekeringenkast gelegd want dat was bij de 1989 kabelboom ook zo, auto loopt maar gloeit niet voor. lampje gaat niet branden. waar kan ik het best als eerste gaan zoeken? de zekering is heel, met stroom op zekering start hij meteen. op de uitgang van de zekeringkast ( achter relais 7 zat hij bij het nieuwe type zekeingkast ) komt geen stroom. waar moet het voorgloeirelais zitten want ik verwacht ik die er niet bijgehad heb. op het nieuwe type zekeringenkastje zat er een losse zekering boven die ik over heb gezet ( waar is deze voor?) ik kom geen relais met dikke polen tegen, of heeft een gloeirelais geen dikkere polen? voor de rest is de ombouw klaar. even de roest op de achterwand bijwerken en ik kan naar het rdw voor invoer. dan eens ff rijden en even bij stijn op bezoek om hem wat vlugger te maken |
#50
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is het relais voor de schakelindicator. In mijn GTI '85 heb ik een verbruiksmeter met schakelindicator zitten, dit relais schakelt op het vacuum/onderdruk van de inlaat meende ik. Als er bij een bepaald vacuum te lang doorgereden wordt in dezelfde versnelling dan gaat er een pijltje branden en "moet" je opschakelen om zo zuiniger te rijden. En je schakelt op, voila lampje weer uit
__________________
Wagenpark: Golf 2 GTI 8v 1985 (Under Construction) Golf 2 Avance 1.3 1987 (SOLD) Passat Sportline 2.0 20V 2002 (SOLD) |
#51
|
||||
|
||||
Gloeirelais Golf 2 1.6 diesel
__________________
Daily:BMW K1100LT 2000. Peugeot 306 break 2000. Vw Golf Cabrio 1980, 16D. Gerestaureerd. Verkocht. |
#52
|
|||
|
|||
Nummer Funktion
01 Ansaug-Beheizung 17 X-Relais 18 X-Relais 19 Wisch-wasch-Intervall 21 Blinkrelais 22 Blinkrelais (mit Anhängevorrichtung) 30 Digifant-Einspritzung 31 Lüfternachlauf 33 Scheinwerferwaschanlage 42 Kühlmittelmangelanzeige 53 Nebelscheinwerfer 61 Schubabschaltung 72 Heckwischer 78 ABS-Hydraulikpumpe 79 ABS 80 Ansaugrohrbeheizung; Kraftstoffpumpe 83 Freilaufsperre (syncro) 90 Kraftstoffpumpennachlauf 99 programmierbares Wisch-wasch-Intervall © www.doppel-wobber.de Gr, Ramon |
#53
|
||||
|
||||
Staat er volgens mij nog niet tussen correct me if i'm wrong maar welk relais is er voor de claxon op plaats 11 in n golf van 1991 want bij mij is de relais van de claxon kapot en 72 doet het wel met door verbinden op n schroefje maar niet met het stuur, terwijl 72 bij mij op het gevarenlicht zit wat goed werkt en in mijn oude golf van 88' zit 72 welk op plaats 11 en hier werkt de claxon wel. Bedankt voor de tips en hulp alvast.
__________________
T3 Syncro 1.9tdi 1990 Golf 2 1.8 GT 1991 T3 Westfalia 1.9 TD 1988 (sold) Golf 2 1.6 D 1988 (RIP) |
#54
|
||||
|
||||
|
#55
|
||||
|
||||
oke dankje, dan is het 53 morgen ff kijken of die nog in me oude golf steekt kan ik gelijk kijken of de claxon t weer doet.
__________________
T3 Syncro 1.9tdi 1990 Golf 2 1.8 GT 1991 T3 Westfalia 1.9 TD 1988 (sold) Golf 2 1.6 D 1988 (RIP) |
#56
|
||||
|
||||
|
#57
|
||||
|
||||
Wtf!! Mooi lijstje Erik!!
|
#58
|
|||
|
|||
In achteruit stand wordt bij mijn syncro de achteras aandrijving niet ingeschakeld, geen klik, kan dat een relais zijn en welk nummer is dat, iemand zei 83 of 220?
|
#59
|
||||
|
||||
Moet je een relais 43 (koelmiddelpeil controle) hebben? Want bij zit die er niet in en het lampje van de koelvloeistof knippert wel bij het starten maar het metertje stijgt niet als de motor warm word. Is dan dat metertje in de tellerunit stuk of komt dit door dat ik geen relais 43 heb?
__________________
T3 Syncro 1.9tdi 1990 Golf 2 1.8 GT 1991 T3 Westfalia 1.9 TD 1988 (sold) Golf 2 1.6 D 1988 (RIP) |
#60
|
|||
|
|||
Voor koelvloeistof peil is relais 46
|