|
||||
|
||||
Mwa, ben ik 't niet mee eens. 'Voor de juiste prijs zul je 'm zo kwijt zijn', dus marktconform. Als er 9 kale staan voor 5000 euro, dan mag die van Alberto best 6000 euro kosten (even los van de wielen). De juiste doelgroep weet zo'n auto zeker wel te waarderen en willen er best meer voor betalen als voor een Trendline met wieldoppen, maar dat verschil moet wel reëel zijn.
Als je ook maar één optie achteraf wil inbouwen, noem een origineel xenon bij een Golf mk4, dan ben je al gauw 500/600 euro verder. Je ziet het bij die boys zoals Marco Hof aan de lopende band, mensen willen zéker wel betalen, maar dan moet het plaatje wel helemaal kloppen. Dat plaatje gaat verder dan een paar leuke opties en een setje lichtmetaal (kilometerstand, motorisatie, historie, etc).
|
|||
|
|||
Leuk als je de reacties even door leest
Auto heeft idd veel meters (ben er niet bang voor ) De 1,6 FSI is geen topper kwa motor en aanbouwdelen en wat er stuk kon gaan is dan ook stuk geweest (maar dat is in het topic van de touran wel te lezen , grappig dat niemand behalve niels dan dat er hier even bij pakt ) Auto is nu compleet storing vrij . En durf wel te zeggen dat er niet veel 1,6 FSI motoren zijn die storing vrij zijn Prijs is gewoon even een probeersel en niet serieus Maar mijn gedachte is , iemand die belang heeft bij z'n auto , op deze manier pakt de telefoon wel en komt kijken . die gaat niet bieden. Want een auto op een Plaatje beoordelen kan gewoon niet (mijn idee) reageer bij auto's ook nooit op een bieding eigenlijk Maar wees gerust heren , we rijden nog heerlijk en blij rond in onze Familie edition en we gaan voor de 3 ton Quote:
dat bedoel ik dus ook te zeggen Last edited by Alberto : 28-01-2015 at 12:42. |
|
|||
|
|||
Quote:
meer heeft een goeie uitvoering van de Volkswagen ook niet nodig al heb ik er wel iets meer aan gedaan post niet alles |
|
|||
|
|||
Quote:
wil je dat graag ? |
|
|||
|
|||
Quote:
nope woonwerk en fun Quote:
klopt helemaal |
|
|||
|
|||
Quote:
Hoho begrijp me niet verkeerd, mijn Caddy heeft hetzelfde hoor, ook alleen laag en mooie wielen, het gaat ook niet om mijn mening, ik vindt 'm mooi, hij lijkt zelfs op mijn Caddy Het is als ik om me heen kijk wat mensen van ''onze'' auto's vinden.
|
|||
|
|||
Quote:
we begrijpen elkaar |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Nee juist niet!!,ik wordt er namelijk niet goed van,al die betweters wat er allemaal niet meer origineel op een koets zit en die spoiler die oh zo fout is Mensen kunnen altijd zo lekker afgeven op wat een ander heeft of te koop heeft staan,laat eenieder gewoon in zijn waarde |
|
||||
|
||||
Was alleen benieuwd wat er eventueel voor terug kwam (omdat ik dit een hele knappe koets vind namelijk).
|
|||
|
|||
Quote:
Niks dus Lars Tuurlijk dromen we wel eens van wat anders Maar weet nu wat ik heb , en dat is dik voor elkaar Maar bij mij blijft ( bijna ) alles te koop |
|
|||
|
|||
Quote:
Presies mijn idee |
|
||||
|
||||
Quote:
Laat Rika het niet horen