|
||||
|
||||
ik snap zijn doel niet meer, hij is hier nu links aan het posten van auto's die minder dan de helft kosten van zijn auto en in dezelfde staat verkeren. wil je hem nou verkopen of niet?
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Nu wil helemaal niemand die auto nog hebben!
|
|
|||
|
|||
Jongens, de laatste 12 maanden de mk2 is gestegen in waarde. VEEL.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Maar €8000 is een week is onrealistisch. |
|
||||
|
||||
Hahahahaha,
Mijne is qua uiterlijk niet in topstaat maar 5000.- moet hij ook opleveren dan hahahahaahhaha
|
|||
|
|||
zijn de onderdelen. Speciaal voor het country. zijn waarde meer in delen.
|
|
|||
|
|||
Dit is de reden waarom het land ging fo verkoop.
http://www.classiccarsforsale.co.uk...lf/1990/267518/ |
|
|||
|
|||
Dit is de reden waarom het country ging fo verkoop.
http://www.classiccarsforsale.co.uk...lf/1990/267518/ |
|
|||
|
|||
Quote:
zoals ik het dus lees, is de auto meer in onderdelen waard dan zo compleet.. ik snap er geen ass meer van!
|
||||
|
||||
niemand kan iets met die losse onderdelen... countries zijn al niet super duur dus het kost meer geld om een gewone om te bouwen dan een originele kopen.
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Google translate, seems legit
|
|||
|
|||
Quote:
hahahahahhaa - My Dutch is shit, but I was trying. I am more into Golf Raylle's than the country.... |
|
|||
|
|||
Does anyone know how many Raylle's are in NL? Tjaap? any idea?
|
|
||||
|
||||
Where are you from then?
|
|||
|
|||
Long story, happy to talk at the Mk2 elite meet on 30th August...... Look for a Raylle or a Mk2 with a VR6 conversion.
|
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/sho...Rallye+register
|
|||
|
|||
Quote:
Very cool, hopefully you can add another to that list in 2 months! |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat MK2 Golfs in waarde stijgen is te algemeen, gaat vooral op voor de exclusievere e/o vroegere modellen. Vraag / aanbod verhaal wat hier vaak wordt aangehaald. Country's worden weinig aangeboden, logisch zijn er relatief ook niet zoveel van verkocht. De vraag ernaar zal ook niet groot zijn.... Dus geen overspannen markt zoals bijvoorbeeld voor Swallowtails of vroege GTI's waardoor de (vraag)prijzen worden opgedreven. Soms tot onrealistische bedragen met alle commentaar op forums zoals dit van dien. Dus om nou een exorbitant bedrag voor een Country te gaan vragen, omdat 'de waarde van de MK2 is gestegen de afgelopen maanden' lijkt me een wat naieve redenering voor een Cert PFS. En als je die prijs of waarde dan kennelijk ook nog eens gaat baseren op onderdelenprijzen? Of heb ik t niet goed begrepen? Prijs voor een nieuwe auto wordt toch ook niet berekend op de (vervangings) prijs van losse onderdelen? Dan worden auto's onbetaalbaar... |
|
|||
|
|||
country zal nooit de status krijgen van een rallye of een GTI
er zijn maar 100 verkocht in Nederland en de liefhebbers aantal is erg klein en veel van die mensen hebben niks met Volkswagens op zich daarom zie je ze ook heel weinig op meetings tuurlijk is het vraag en aanbod maar hoe niet na denkend ben je als je een auto koopt voor 4500 euro en nog geen week later bied je hem weer aan met het zelfde verhaal in de advertentie voor 12,500 euro meneer kan beter in de Financial Adviser wereld blijven ipv auto handel hoef dit niet te vertalen in het engels denk ik Last edited by Alberto : 21-01-2015 at 22:34. |
|
|||
|
|||
Quote:
never voor 12.500 Datum tenaamstelling 10-01-2015 |