|
|||
|
|||
Weer Een 1 gti NL
|
|
||||
|
||||
hahaha dat ding ken ik...zit een 85er kenteken op..was tien jaar geleden al zo rot als een peer..zat toen een rood gestreept interieur in..ben er toen bij geweest was in Utrecht of iets..moest toen 2000 euro kosten..
waar zijn de dorpellijsten gebleven?...ga je echt goed ziek van zijn als je daar intrapt voor 4-5 rooitjes ofzo.. |
|
||||
|
||||
LX-54-SJ..
das 85 en geen 82..is ofwel een import of de papieren zijn kwijt gesukkeld ooit.. ik weet overigens bijna 100% zeker dat ik er toen naar wezen kijken ben.. was toen op zoek naar zoiets..is hem niet geworden vanwege de achterschermen die slecht waren en een gat in het front..of het inderdaad Utrecht was weet ik eerlijk gezegd niet meer.. heb uiteindelijk in Balkbrug een Pirelli gekocht..en kom zelf uit Nbr ,kun je nagaan ik zag het kenteken en dacht..dat ding ken ik..of het moet er verdacht veel op lijken.. maar rot was dat exemplaar (toen) wel ja.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat je je vergist in het kenteken Kenteken LK-54-SJ Voertuigsoort Personenauto Merk Volkswagen Handelsbenaming GOLF GTI 81 KW Brandstof Benzine |
|
|||
|
|||
Klopt😉
|
|
|||
|
|||
eerste afgifte is wel van 1982, maar de lettercombinatie LK is wel degelijk van 1985.
|
|
||||
|
||||
Idd bijzonder wat betreft het kenteken. Voor de rest geen gek ding volgens mij..
Ga er eens een dag op poetsen, BBS RS d'r onder slingeren, origineel instructieboek in dashboardvakje en hoppa, kan zo een prijs van 8750€ op... |
|
||||
|
||||
Quote:
Weer aan de studie of verder in de handel?
|
||||
|
||||
Toch niet heel proffesioneel gedaan die dorpels als de lijsten er dan niet meer op terug kunnen.
|
|||
|
|||
Quote:
Vroeger moest je bij diefstal van de platen het kenteken inleveren en kreeg je een nieuw kenteken. Dat kan gebeurd zijn in 85. Tegenwoordig krijg je een duplicaatcode in de plaat. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ah, duidelijk. Dat mysterie ook weer opgelost! |