|
||||
|
||||
Hee de auto van me baas hierboven. Althans de oude baas. Van de zomer ingereden, erg grappig. Lijkt wel of de auto harder gaat als je op de rem trapt... Wat een ervaring een echt oude auto
|
|
||||
|
||||
Het 'waar sleutelen jullie?'-topic
Nou, als ik het voor het zeggen had: binnenkort allemaal bij Gert-Jan. Gaaf hok wordt 't! Bed op zolder?
|
||||
|
||||
Hehe, nou toevallig gaan we begin februari verhuizen naar een tijdelijk huurappartement, omdat ik m'n huidige huis verkocht heb en we nog niks anders hebben gevonden.
Ik heb meerdere malen geprobeerd om m'n vriendin zo gek te krijgen om dat half jaartje in de schuur te overbruggen, maar het is me niet gelukt |
|
||||
|
||||
Quote:
Qua spoorbreedte? je wilt een achterwielaangedreven polo gaan maken?
|
||||
|
||||
, zij het transaxle-Derby...
|
||||
|
||||
Ik heb nog een 924 staan voor weinig
|
||||
|
||||
Greep net naast een Belgische hier 15 km vandaan... Voor €50.
Kun je dat matchen?
|
||||
|
||||
De brug doet het
Meteen wat onderhoud aan de Bora kunnen doen |
|
|||
|
|||
Quote:
Is inderdaad een Javaqautre Mijn pa heeft er twee! 1 voor onderdelen ( op foto) en 1 welke hij in 1974 naar Nederland heeft gehaald en nog nooit een regenbui heeft gezien. Maar deze staat helaas al 38 jaar stil....... Zodra ik eruit ben met de golf daar maar eens aan beginnen.
|
||||
|
||||
ik ben gisteren begonnen met m`n tuinhuisje om te bouwen naar garage. voor''gevel'' wordt 1,5 meter naar voren gehaald met poort erin en dan zullen de binnenmaten ongeveer 6,50 bij 5,70 zijn. zit airco van mitsubishi in en stroom is ook aanwezig.komt wel nog warm en koud water bij. huisje staat op fundering met dubbele houten vloer, beton zal dienen als nieuwe basisvloer
oprit moet nog afgegraven en beklinkerd worden. zal 2 jaren project worden, waar ik voornamelijk vrije uurtjes in ga stoppen, maar dat zijn er helaas niet zoveel.
Last edited by golfje_295.000 : 19-03-2015 at 14:49. |
|
||||
|
||||
Leuk idee en goede plannen is weer is wat anders. Doe af en toe is een fototje
|
||||
|
||||
doe ik!
|
||||
|
||||
Jaren op de parkeerplaats gedaan, delen spuiten met de knikkerbus en hele motorswaps, eind vorig jaar de Impreza van de straat gehaald en heb nu toegang tot een garage met 2 bruggen, luchtgereedschap en al die mooie luxe dingen
Van: Naar:
|
||||
|
||||
Beetje offtopic vraag,
hangen jullie je gereedschap op met schroeven of spijkers? (op een houten gereedschapsbord)
|
||||
|
||||
Quote:
Bij mij beide, maar net wat past en hoe het uitkomt..
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mijn klusschuurtje met brug erin.
|
|
||||
|
||||
mijn nieuwe verblijf voor de auto en dergelijke
6 meter breed, 5,5 diep
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ik weet niet of het hier past maar dit is mijn garage in de tuin van 6m50 op 6m50 en 3m30 hoog.
Enige nadeel is dat de toegang/Weg naar de garage maar 1m84 Al veel verwonderd blikken gekregen dat de Golf daar door kan. Alles zelf gedaan , zoals beton polieren , de ijzeren profielen geplaatst en gelast , wanden , dak , licht, elektriciteit , internet , telefoon , parlefoon met het huis , rekken en rolluiken, Alarm. Bijna alle materialen 2e hands gekocht , buiten het beton dan Ik deel deze ruimte met mijn vader en we zijn er beide zeer trots op Greetz DC |
|
|||
|
|||
Echt briljante garage zo!! Enige wat het nog kompleet zou maken is een brug erin...
Mag ik vragen wat de bouw hiervan je ongeveer gekost heeft, gezien je het grootste deel 2e hands hebt gekocht(wat je niet terugziet hoor ) Last edited by vdWal. : 01-04-2016 at 20:58. |