|
|||
|
|||
Ja ik heb een 5 bak (ATH). Drukstangen zijn even lang en de prise as ook. Drukstang komt even ver naar buiten als bij oude blok. zo'n 2,5 cm
Als de druktafel zo goed gemonteerd zit en hij niet verder naar de bak toe zou moeten liggen moet alles dus werken. Als jullie zeggen dat ik geen onderdeel mis in de koppeling/drukgroep/druktafelassemblage zou het dus alleen aan het gegeven kunnen liggen dat de bak te ver van het blok afzat/niet 100% uitgelijnd. Audi1981 had een punt dat de bak niet volledig tegen het blok aan zat. Oa door de dubbele centreerbus. Dat zag ik tijdens montage ook (de gap) maar kon me niet voorstellen dat ik hierdoor helemaal geen druk op de koppelingsarm zou hebben...(ik heb de bak niet vastgezet tegen het blok) Nogmaals, als jullie mij 'garanderen' dat het zo goed zit ga ik nog een poging wagen... bedankt voor de snelle hulp allemaal! |
|
||||
|
||||
Lijkt erop dat t gewoon goed zit. Ik heb wel 50x zon bak erachterweg gehad als t niet meer is en nooit problemen.
Maar wat audi1981 ook al zei, let erop dat de bak stijf tegen t blok aankomt anders gaat er iets niet goed. |
|
||||
|
||||
Tis net lego maar soms gaat het ff mis
|
|
|||
|
|||
Bak zit er weer op... Gaat steeds sneller
Hij zat dus onder een kleine hoek door de dubbele pasbus waardoor de ontkoppelpin niet helmaal uitgelijnd stond met de drukplaat. Ik moest de kabel ruim 2 cm strakker zetten maar dat komt volgens mij door de nieuwe koppelingsplaat. Er zat flink wat water bij de olie kwam ik achter. Hopen dat hij daar geen schade door opgelopen heeft. Nog niet getest... Nogmaals bedankt voor de hulp. Ik kan weer lekker karren |
|
||||
|
||||
Kijk mooi dat het opgelost is leve het forum
|
|||
|
|||
Psies
|