|
|||
|
|||
Idd mooi kleurtje
Je kan er alle kanten mee op Old skool of dik maken . Wat ga je doen |
|
|||
|
|||
heb ondertussen de motor al geplaatst en de kabelboom weer aangesloten
heb de ruiten al gestoken en de sticker op de kas al geplakt nu nog de deuren en vleugels en alle rest materiaal spuiten en monteren voor een dakhemeltje is tijdelijk geen geld maar deze komt er zeker in te zitten zwart :p het interieurtje van de bestuurders zetel is er af want was instap schade gwn voor tijdelijk een stuk stof op gelapt wil graag een zwart leren interieur |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
vel zwart gebruiken en plat smijten met dikke blok in :p |
|
|||
|
|||
iemand een goed ideetje welke motor ik er in kan leggen ?
|
|
||||
|
||||
Je gaat echt snel en een andere motor daar kunnen anderen vast wel mee helpen
|
|||
|
|||
Heb de auto gekocht op 25 oktober 2014 beb dan begonnen
|
|
||||
|
||||
Ferm kleurke!
|
|||
|
|||
Quote:
merci ;p |
|
|||
|
|||
heb vandaag delaatste stukken klaargemaakt voor morgen te spuiten
gelukkig heb ik alles uit de motorkap kunnen tassen en is de motorkap niet geplamuurd deur had ook geen plamuur nodig . heb toch nog een paar blutsen gevonden deze rap weg geschuurd ;p morgen volgen meer fotos van het spuiten ;p;p alles die klaarstaat voor morgen te spuiten :p:p:p ik kan ni wachten |
|
||||
|
||||
Veel succes morgen met het spuiten maar dat gaat wel lukken
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Als je er een ander blok in wil gooien zal re toch in het motorruim moeten gaan lassen.
Dit is niet ter gunste van je spuitwerk en zal je dus ook je motorruim opnieuw moeten spuiten . Maar qua motor is er veel mogelijk. Wil je echt veel pk's of gewoon een stukje rapper. Iets met turbo of Glader . Een 1.8-16v is makkelijk in te bouwen. De rest iets meer werk maar ook zeker de moeite waard. en wat wil je ervoor uit trekken qua geld. |
|
|||
|
|||
Ik dacht te denken aan een g40 of 1.8turbo
|
|
||||
|
||||
Quote:
Met een 1.8 turbo ga je meer plezier hebben dan een G40. OF je moet voor g60 gaan. 1.8 is alles kant en klaar te koop en voor redelijke prijzen. 1.8 is ook wel onderhoudsvriendelijke en wat betrouwbaarder dan G60. het is maar wat je wil natuurlijk. |
|
|||
|
|||
srr jongens morgen komt alles pas in de grondverf blijkbaar was de spuitkabine beetje vol dus heb ik niet kunnen spuiten hopelijk is alles gespoten voor nieuwjaar hier een beetje fotos :p:p van de voorberijding en naartuurlijk draait mijn stage ook rond vw hier zie je het er aan 2x 1.8t 1x vr6 golf 1 gti en golf gti vw rules in de garage xpxp
alles gesvhuurd met 320p en de racekotes |
|
|||
|
|||
Idd mooi kleurtje dit! En die RH Classic velgjes zullen hem wel goed staan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|