|
|||
|
|||
Jetta-GTI-16v
Onder deze naam zit hij ook hier op het forum, wellicht dat sommige mensen hem nu wel kunnen overtuigen,... |
|
||||
|
||||
Dat had ik ook al gevonden.
Heb zelfs aangegeven dat ik mede vw liefhebbers er op zou attenderen. Ook geen reactie.
|
|||
|
|||
oplichting via marktplaats
beste forummers
Ik zet het hier ff neer , mocht het verkeerd staan hoop ik dat een Mod dit goed plaatst Hallo allemaal Ik probeerde een ETKA te bestellen via marktplaats ,kwam op onderstaande advertentie uit die alweer verdwenen is. Na 1 week nog niets binnen ,dus gemaild en ik kreeg idd een mail terug dat het verstuurde werd , maar door drukte het verlaat was. afgelopen maandag weer gemaild , geen reactie en telefoon word ook niet meer opgenomen Dus let op als je wat besteld bij de onderstaande persoon Elsawin Software. [MOD-BREAK] TELEFOONNUMMER EN IBAN VERWIJDERD mvg Geronimo Last edited by VeeDubber : 15-12-2017 at 09:03. |
|
||||
|
||||
Dat mag niet eens, die software verkopen. Wel lullig dat je genaait bent.
|
||||
|
||||
Sletka op CD is zo 2005 en helemaal niet meer nodig;
Hier gewoon (legaal) online; http://www.partscats.info/
|
||||
|
||||
Is idd een oplichter.
Ik was er bijna ingetrapt. Enkel ik controleer altijd via google 06 nummer, bankrekening nummers enz. Zo kom je op diversen forums terecht met veel gedupeerden. Toen kwam ik er achter dat dit een oplichter was. Direct marktplaats wakker geschud. De advertentie werd verwijderd. Enkelt na een paar uur stond er weer dezelfde advertentie op, alleen met een ander naam. Last edited by VW-WOBSHOP : 26-08-2014 at 13:54. |
|
|||
|
|||
Kom ook uit Hengelo, maar naam zegt mij ook niets
|
||||
|
||||
Naam en woonplaats zal hij wel uit zijn duim gezogen hebben.
|
|
|||
|
|||
Het rekeningnr en tel nr gecheckt via mijn politie en daar was dus geen melding , dus vandaar gedaan
Een autovraagbaak van de caddy is er nog niet dus ik dacht dan heb ik iig iets |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor wat?
|
||||
|
||||
De advertenties zijn van ene Patrick uit Smilde, 06-16931843, en ik denk dat dit een persoon is die al eerder in dit topic ter sprake gekomen is.
|
|
|||
|
|||
Echt mega irritant zulke figuren. Meteen aanpakken.
|
|
|||
|
|||
pas ook op voor de clisma controlle in zijn Polo 6n2..
|
|
||||
|
||||
Quote:
klopt, maar dat had met vogels te maken..
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Ook verhalen over de auto's zijn hier al lang gekomen. Gewoon wegblijven daar lijkt me het beste.
|
|
||||
|
||||
Ik kreeg pas nog een mail of ik de aangifte in kon trekken nou echt niet wil mijn 60 euro terug maar ja daar kun je wel naar fluiten denk ik.
Dit mag allemaal maar zo ik snap er niks van gewoon loonbeslag leggen en terug betalen
|
|||
|
|||
weet pricies waar de beste man woond in smilde wou een keer golf 1 onderdelen overnemen opstuuren deet hij wel maar mocht het niet ophalen raar toch
|
|
|||
|
|||
Het nadeel is dat je het vrijwillig hebt overgemaakt en kunnen ze er verder weinig aan doen.
|