|
|||
|
|||
Mijn Polo uit 1985..
Hallo allemaal,
Sinds zaterdag ben ik eigenaar van m'n eerste VW Het is een Polo uit '85 die er in mijn ogen nog héél netjes uitziet! Heeft uiteraard een paar gebruikerssporen maar voor zover heb ik nog geen roest o.i.d kunnen ontdekken Interieur is nog héél netjes alleen de kleur is niet helemaal mijn smaak. Mocht ik in de toekomst een ander leuk interieur vinden komt dat erin. Echt plannen heb ik nog niet met de auto, maar ik heb wel alvast een novus einddemper besteld voor de polo. Met een 60mm chrome sierstuk dus niet al te overdreven Er zitten al vrij leuke sportvelgen onder dus dat blijft voorlopig zo. Wat ik wel wil zijn als het leverbaar is zijn ander soort koplampen bv die met zo'n kruis erin. Zijn die er voor zo'n Polo?? Hier een foto van de auto, foto is nog van vorige eigenaar. |
|
|||
|
|||
Koplampen met kruis is een zeldzaamheid.
Ik zelf zou ze ook graag willen,maar bijna nergens te vinden.
|
|||
|
|||
Heb vandaag de accu eruit gehaald en de boel achter het schutbord schoongemaakt (bladeren/takken/modder) en gecontroleerd op rottigheid, niks gevonden
Vervolgens het deel bij de accu ff extra in de ML gezet. |
|
||||
|
||||
Rotterij begint vaak achter het beugeltje waar de accu op staat. en is daarom niet altijd te zien vanuit de parafan zelf.
Bij een polo 2 kun je het dashboardkastje verwijderen om goed te kunnen controleren of de accubak nog niet rot is. Moet wel zeggen dat ie er inderdaad heel erg netjes uit ziet zo op de foto's Hoeveel km staan er eigenlijk op?
|
||||
|
||||
Ziet er indd nog erg netjes uit
|
|
|||
|
|||
Ik dacht 81.000km.
Ik wil de kunststof skirts verwijderen, die zitten nu zo te zien vast met een soort popnagels. Is dit origineel zo? Kan ik hier rottigheid verwachten bij een Polo? Die velgen die er onder zitten zijn van BBS, weet iemand welk type dit is? |
|
|||
|
|||
die velgen zijn idd origineel bij de polo geleverd. Je hebt de standaard uitvoering en een uitvoering met " ingebouwde spoorverbreder", die laatste kan je herkennen aan het feit dat je extra lange wielbouten (nodig) hebt
|
|
||||
|
||||
Deze velgen zaten standaard onder de polo sprinter, naam stond ook in de naafkapjes. Weet alleen niet of de velg naar de auto genoemd was of andersom.
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 19:54. |
|
|||
|
|||
Het is wel een importje,dus er kan verschil in wat dingen zitten denk ik.
De kunstof randen zitten inderdaad gepopnagelt.
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN Last edited by patrick 86c : 30-07-2014 at 18:32. |
|
|||
|
|||
Heb vandaag ik een nieuwe einddemper gemonteerd, een Novus.
Het heeft wel een lekker geluidje, in de auto hoor je het meer als er buiten geloof ik De pijp tussen de midden en einddemper zit wel wat dichter bij de grond nu, hopelijk levert dit geen problemen op. De ruimte tussen laagste punt en grond is circa 13cm.... Hier wat plaatjes: |
|
|||
|
|||
Wanneer ik de zijskirts verwijder kan ik dan rottigheid verwachten of is dit bijna nooit?
Rest van de auto is sowieso keihard.. Zijn de achterste zijruiten mekkelijk te demonteren, wil ze namelijk blinderen.. BVD! |
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 19:54. |
|
||||
|
||||
Valt wel wat mee zo te zien ja. Hou m ook zo netjes! Strak ding. Ik wil der nog wel eens een steilheck bij hebben.
|
|
|||
|
|||
Ja ik probeer hem netjes te houden.
Moet zeggen dat het autotje me goed bevalt! |
|
||||
|
||||
leeft ie nog?
|
||||
|
||||
Je hebt een leuke Polo die ziet er nog netjes uit ben ook benieuwd of je hem nog hebt en wat je er aan gedaan hebt
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 19:55. |
|
|||
|
|||
Quote:
Staat hij nu bij jou Sjon?