|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Foto's
Vandaag heerlijk wezen cruisen. Gelijk wat foto's gemaakt
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Last edited by Mark_MK1 : 13-10-2014 at 18:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
(Velgen zijn te koop! Kijk bij het topic velgen en banden te koop) |
|
||||
|
||||
Staat er heel mooi bij, vooral die kleur is erg gaaf!
|
|
||||
|
||||
Mooi foto's en nette mk. I
|
||||
|
||||
Mooie kleur
|
||||
|
||||
Velgen, velgen en nog meer velgen..
Ik rij nu een tijdje rond op mijn Schmidt Revolution Classic 13 inch.. het trekt veel bekijks, krijg veel complimenten. Maar eerlijk gezegd staan deze velgen alleen goed als de MK1 extreem laag staat. voor 1 week was dit ook zo, totdat ik mijn carter kapot reed en elke maand een nieuwe uilaatklem moest monteren. En aangezien ik geen budget heb voor airride heb ik hem 1,5 cm verhoogd. Dit ging heel lang goed met de nieuwe carterpan, maar helaas.. hij is weer kapot. Er is een nieuwe onderweg, maar op deze manier kan ik niet comfortabel rijden. De Schmidt Velgen staan te koop voor de geïnteresseerden. Ik was een tijdje op zoek naar een grotere inch maat schmidt, het liefst precies hetzelfde type, maar deze zijn al lang niet meer te verkrijgen. Ik heb na wat zoeken deze set TH's gevonden en aangeschaft.
[IMG] [/IMG] De naafkapjes missen en de banden zijn op maar deze ga ik nieuw bestellen. Nu nog de moeilijke keuze maken tussen chrome naafkapjes of zwarte. Er is dus weer flink wat werk aan de winkel. Ben nog van plan om een hydraulische garagekrik te kopen die extra laag is, zal goed van pas komen aangezien er bijna elk weekend 3 of meer auto's op het garage pad staan waar aan gesleuteld word. En dan zijn die kleine krikjes niet zo fijn. Hoop binnenkort wat meer foto's te hebben als alles goed gaat. Maar tot dan, fijn weekend! |
|
||||
|
||||
Update!
Gister moeilijk lopen doen over 2 boutjes van mijn nieuwe carterpan. (De 2 boutjes naast de versnellingsbak) Vandaag eindelijk gelukt. Nieuwe olie er in, claxon gemonteerd en aangesloten, 13 inch Schmidt vervangen voor nieuwe 14 inch Schmidt velgen en 1 cm verhoogd. Benzine filter ook gelijk vervangen aangezien er aardig wat vuil in zat.
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Mooi man! ik vind het absoluut geen achteruitgang met die velgen, zeker even mooi!
Tja, verlagen in Nederland drempelland, vroegah had je geen drempels, toen had je Kuiluh... Ik vind het ook gaaf staan maar bij mijn Mk4 gti doe ik het bewust niet anders kom ik de straat bij m'n vriendin niet eens in :-/ Nou staat de mijne op 18" velgen uit de VAG stal dus staat het prima maar bij een mooie MK1 als die van jou moet je er gewoon 13 of 14" breed onder zetten en dan ontkom je haast niet aan Air Ride als je zo laag wilt. Alleen jammer dat dat zo duur is. Dan is de oplossing met iets minder laag + 14" zoals bij jou ook elegant zat |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Het is zeker jammer hier in NL, maar het is niet anders. Mocht ik ooit de tijd en het geld hebben ben ik het zeker van plan. In dat geval gaan de brede 13 inch er ook zeker weer onder |
|
||||
|
||||
"Ghost Town"
Zondag (16-11-2014) met een groepje vrienden naar Doel (BE) gereden. Het is een bijna verlaten stadje niet ver verwijderd van een Gigantische kerncentrale. In het stadje wonen nog circa 20 mensen..
Al met al een hele leuke dag gehad, er kwamen ook nog wat mensen van Luxury car selection foto's maken met een Lamborghini Gallardo spider, Audi RS8, Jetta MK1 1.8T, en nog wat ander leuk spul. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
|
|||
|
|||
erg mooie golf en super foto's zeg!! Gr, PJ
|
|||
|
|||
wow vette golf en idd super foto`s
|
|
||||
|
||||
Remmerij!
Na een bijna dood ervaring met blokkerende remmen en een door rood rijdende automobilist, heb ik besloten om de investering te doen en de gehele remmerij aan te pakken. Mijn golf is uit 79' en heeft nog steeds de oude "kleine" remblokjes.. Simpelweg levensgevaarlijk in het verkeer van tegenwoordig.
Maar bekijk het van de positieve kant, ik heb weer een goed excuus om een weekendje te klussen Ik hoop binnenkort te gaan beginnen met het vervangen van de remmen, zowel voor als achter. Dus binnenkort meer foto's. Wat klein spul, zoals nieuwe remleidingen, v-snaar, revisie kitje voor de trommels, nieuwe lagers enz. [IMG] [/IMG] Nieuwe trommels en remschoenen. [IMG] [/IMG] Nieuwe 22 mm hoofdremcilinder [IMG] [/IMG] En nieuwe Schijfjes [IMG] [/IMG] |
|
|||
|
|||
Hele inkoop gedaan zie ik. Mooie schijven :P
|
|
||||
|
||||
Hi,
Mooie schijfjes! Waar heb je de hoofdremcilinder vandaan? en wat is de standaard maat voering? 18? Groetjes
|
||||
|
||||
Pak er meteen een rembekrachtiger van een cabrio bij, scheelt een hoop!
|
||||
|
||||
@magnetron Alles heb ik bij de heren van Bolku tuning vandaan. De standaard maatvoering weet ik zo 1,2,3 niet. Als ik hem ga vervangen kom ik daar nog op terug
@Rinus66 De rembekrachtiger heb ik ook besteld, die zit in de nalevering. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo scheelt dat een hoop? het is de cilinder die ´t werk doet toch?