#41
|
||||
|
||||
ik snap dat niet, heb je net een hele tijd liggen k*tten om die boutjes er uit te krijgen, koop je andere op de sloop??
Die dingen kosten geen flikker bij de dealer en de volgende keer dat het er weer af moet heb je er alleen maar plezier van...
__________________
|
#42
|
||||
|
||||
Haha jaa jongens maak je maar druk om andere dingen, en kheb ze niet gekocht maar gekregen, maakt verder niet uit hoor. Ze zitten er nu alweer hoog en droog op en aan.
|
#43
|
||||
|
||||
Quote:
Bij de sloop????? Dit zijn rekbouten, die moet je maar 1 keer gebruiken, daarom krijg je als je een nieuwe hoes koopt deze er ook bij. Je hebt toevallig ook niet de veerplaatjes die eronder lagen/liggen weggelaten? Als je dat gedaan hebt, als de wiedeweerga ertussen zetten, ik ken een gevalletje van een jongen die dat verzuimd had, wel alle bouten eruit gelopen. Deze plaatjes zorgen ervoor dat je bouten geborgd worden |
#44
|
||||
|
||||
Quote:
Rekbouten? Wist niet dan een 12.9 bout met 40nm-70nm al rek vertoond.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG Last edited by Gti1-G60 : 12-07-2005 at 06:07. |
#45
|
||||
|
||||
onder elke spanning vertoond een bout al rek
maar de reden dat je ze er bij krijgt is dat er een goedje op de boutjes is gespoten wat zorgt voor de borging, niet omdat het rekbouten zijn....
__________________
|
#46
|
||||
|
||||
effe van dit topic gebruik maken
iemand dat weet welke type sleutel + maat ik nodig heb voor de aandrijfassen los te schroeven van mijn 1986 VW Golf 1 cabrio met JH blokje ? grtz... |
#47
|
||||
|
||||
12kant xzn
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG |
#48
|
||||
|
||||
gewoon de koppen er afslijpen .
pak je as eraff draai je met handen boutje eruit klaar . kappen en beitelen is niet te doen , succes
__________________
golf 1 v6 bde steune setjes vr6 v6 r32 , mk1 INFO PB , |
#49
|
||||
|
||||
Inderdaad jullie moeten echt eens een dremeltje aanschaffen met van die kleine slijpschijfjes daar doe je echt wonderen mee.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |
#51
|
||||
|
||||
Bout koppen goed leegkrabben, goede veelkant sleuten pakken en gaan.
|
#52
|
||||
|
||||
En het 12kant dopje er ff in tikken met een hamertje
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#53
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, goed leeghalen en de luchtsleutel dr op, is bij mij nog nooit 1 dol gedraaid. |
#54
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Met 1 of 2 tikken met de beitel om de kerf te maken en een fikse tik om hem los te tikken ben je klaar. Minder dan 30 seconden werk. Wil niet weten hoelang je bezig bent om te kutten met een dremel en die koppen eraf te slijpen. (al is het maar om de dremel uit het doosje te pakken, juiste stukje erop te zetten, stekker insteken, bril op, etc. ) Goed gereedschap en fatsoenlijk werken scheelt een hoop. Dan draai je de bouten van de aandrijfas zeker niet rond. Een dop uit de knakenbak van de praxis en ff snel losrammen met luchthamer zonder de boel schoon te maken of erin te tikken levert je een hoop extra gekloot op als je het daadwerkelijk met een dremeltje wilt losmaken.
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl |
#55
|
||||
|
||||
Quote:
ik pak gewoon flex werkt supper . er zijn idd veel die verkeerde gereedschap gebruiken . het goed schoonmaken en goed erin .dan gaat 99proc altijd goed .
__________________
golf 1 v6 bde steune setjes vr6 v6 r32 , mk1 INFO PB , |
#56
|
|||
|
|||
Quote:
is geen in bus en ook geen torx. is xzn of veeltand of spline wordt het ook genoemd |
#57
|
||||
|
||||
As ze zijn dolgedraait pak ik ook alttd flex. Werkt bij mij ook super. Gwn met 1mm schijfje.
|
#58
|
||||
|
||||
Quote:
Hier sluit ik mij volledig bij aan Kenny. En je vernield ook verder niks met de slijpschijf zoals je metalen stofhoes bevestigingsring etc.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro Rallyegolf |