|
|||
|
|||
Mooi maar de blauwige kleur van de harten vindt ik niets... past ook iets minder bij de auto, maar das mijn mening
|
||||
|
||||
Stond er weer mooi bij vandaag
|
|
||||
|
||||
Harten zijn absoluut Grijs. Kleur vertekend op de foto. Kleurcode is LMR van Jaguar.
EnVeeZee, bedankt! Leuk om te horen.
|
||||
|
||||
Gister de bandjes om de Eclairs gedraaid en ze maar direct gemonteerd. Ben er zelf heel erg tevreden met het resultaat. Precies wat ik in gedachten had, enkel de wow factor ontbreekt nog een beetje.
Vandaag ook naar Fanatics geweest. Een top meeting, met een super locatie en veel verschillende auto's, ook veel Duitse die je normaal niet vaak ziet. Zeker ook niet te vergeten was de mogelijkheid die vanuit de organisatie aan mij, en onder ander een mede Corrado rijder en kameraad van mij gegeven werd om even het een en ander over de Corrado te vertellen bij het voor rijden van het podium. Altijd leuk om te doen aangezien je toch naar een meeting gaat voor onder andere je auto te laten zien.
|
||||
|
||||
Mooi hoor dennis! En inderdaad top dat je die kans hebt gekregen.
Ik vind de eclairs echt subtiel staan en passen mooi bij het geheel!
|
||||
|
||||
Dankje Kenny!
|
|||
|
|||
Staan echt super dennis,geweldige combi zo... dikke corrado !!!!!
|
|
||||
|
||||
Dankje! De meningen zijn nog verschillend op het moment. Haha
Kwestie van wennen maar weer denk ik. Al spoken er al vreemde dingen door mijn hoofd om weer lekker te gaan wheel whoren en wat verschillende setjes te gaan proberen.
|
||||
|
||||
mijn mening weet je
de nothelle's zijn voor mij de WOW factor, staat gewoon weg super deze set lekker onder de caddy stampen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ben ik het wel mee eens, die nothelle's staan echt super. Maar wat je er ook onder schroeft, het blijft een dik apparaat
|
||||
|
||||
Ik vind dit mooi ingetogen, niet zo schreeuwerig, mooie keuze die kleur
|
|
||||
|
||||
De wow factor ontbreekt ook hier een beetje Dennis, maar kan ook zijn omdat ik Eclair's nooit helemaal geweldig heb gevonden.
Het is wel weer een leuk wieltje om aan je wielwhore collectie toe te voegen Ook is ben meer fan van de Nothelles, misschien een keer verdichten?
|
||||
|
||||
Leuk om de mening van een ander weer eens te horen. Ben daar altijd wel nieuwsgierig na.
John, ik denk dat ik ze straks ook fijn onder de Caddy zet. Haha
|
|||
|
|||
Blijft n dikke machine dennis !
|
|
||||
|
||||
Ranil, jij ook hier. Haha