|
|||
|
|||
Leuk golf 1tje
|
|||
|
|||
Niet heel duur, maar ook een erg slechte advertentie. Weinig tekst, en ik mis foto's van de achterkant en het interieur.
|
|
||||
|
||||
Vergeet niet: op de foto lijkt alles mooi. Onlangs nog een golfje 1 van hier op 't forum bekeken. Op de foto's een plaatje, in't echt ongeveer 5 verschillende kleuren blauw en overal de blanke lak los. Kortom: auto moest volledig gespoten worden wilde het weer wat lijken. Verkoper was dat even vergeten door te geven in de beschrijving...
225 km heen, 225 km onverrichterzake weer terug.... |
|
||||
|
||||
Da's een oude van mij; JR-07-HZ. Je kunt van die wagen zeggen wat je wilt, zo'n originele en absoluut roestvrije wagen ga je niet snel meer vinden. Eens gespoten heb je er een super wagen aan, en het interieur een keer herbekleden wellicht.
|
|
||||
|
||||
zit toch een 'nieuw' kenteken op ?..of ben ik nu gek?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, dat was 'm! Maar idd, ik heb geen roest kunnen ontdekken. Maar ik had het wel fijn gevonden als de verkoper dat even gezegd had, dat de auto conpleet moest worden gespoten. Hij had het enkel over een 'beetje' blanke lak wat losliet op een spatbordrandje. En boven op het voorscherm een plekje ter grootte van een euro... Als de man gewoon had gezegd dat de lak slecht was en de auto compleet gespoten moest worden had ik er geen dag voor vrij gepland en bijna 500 km rijden. Afijn, zo gaat dat blijkbaar... |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, maar dan ben je soms weer te laat |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou, ik heb nadrukkelijk gevraagd of de auto echt netjes was. Ik begrijp uiteraard dat er geen nieuwstaat auto op mij stond te wachten, maar iets omschrijven als 'een paar plekjes blanke lak los' en dan vervolgens zoiets aantreffen is nou niet bepaald iets om vrolijk van te worden. Als de verkoper had gezegd dat de auto roestvrij was, maar voor het mooie volledig gespoten moest worden was ik de reis niet gaan maken. Dus van 'meteen' heen gaan was in dit geval geen sprake.. |
|
||||
|
||||
Ik kan zo rap geen foto vinden van hoe ik hem in -ik meen- 2011 heb weggedaan, maar dan was het echt niet zo slecht, de stakker blonk als gelijk een zot. De motorkap en linkervoorscherm waren beide vervangen, dat klopt, maar allebij door delen in originele lak. Misschien het rechter portier ook nog, dat weet ik niet zeker meer. Maar alles originele lak, dat weet ik wel zeker. Als het bij mij niet zo vol stond als het nu staat, had ik hem zeker terug gekocht. Zeker voor het bedrag dat hij nu vraagt.
|