#21
|
||||
|
||||
Kabelschakeling is veel fijner, maar da's mijn mening
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#22
|
||||
|
||||
Ik heb liever stangen, ik kon met mn GTI sneller schakelen dan bij m'n Corrado's maar als je bak kabelgeschakeld is, idd alles overzetten naar kabel, scheelt een hoop tijd en geld.
__________________
'99 Impreza GTT 25Stars Edition 350hp Ex: 4x Corrado G60/G60/G60/G60 5x Golf Mk.II GTI/G60/Vr6/1.3/1.6 1x Polo G40 1x Golf Mk.III GTI |
#23
|
|||
|
|||
Quote:
Nope is 100% orgineel geleverd! Is een Amerikaanse uitvoering sticker achterin en boekjes staat ook dat hij geleverd is met een 9a motor
__________________
VW nikketakker |
#24
|
||||
|
||||
Ok, nooit geweten dat ze er ook in 2.0 waren, gaaf!
|
#25
|
||||
|
||||
Ja zo zie je maar weer je bent nooit te oud om te leren
__________________
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 |
#26
|
|||
|
|||
Quote:
Zo gemakkelijk is het nou ook weer niet om een 16V naar digifant om te bouwen. Je "knalt" het er niet simpelweg op. Daarbij zijn de voordelen beperkt: van vermogenstoename is bij std mapping is er vrijwel niet (als we kijken naar dynoplots van ABF op Kjet en ABF op digifant met std mapping). Imo gewoon het standaard KE motronic systeem van de corrado houden. Deze ontstekings ECU is trouwens ook te chippen. Wat betreft versnellingsbak: Kijk eerst eens welke assen je hebt (90mm of 100mm). Indien 100mm kun je prima een 2y bak gebruiken, anders misschien een 2H of 7G (beide 90mm en close ratio). |
#27
|
|||
|
|||
Quote:
kabelschakeling hoef je maar 1 gaatje te boren. je kan de oude bevestigingen gebruiken, heb ik ook gedaan en werkt perfect
__________________
Vw Golf TDI 1985 |