|
||||
Vanmiddag rond 1 uur in geleen thv de mac kwam ik een grijze mini cooper tegen, plat op de grond met goud kleurige wielen en us lights, bestuurder zwaaide en erachter reed een zwarte lage golf 4, leek een jubi op zwarte wielen
afgelopen weekend weer gespot een grijze verlaagde caddy mk1 met zwarte voorspatborden, geen achterklep en binnenkant laadbak ook zwart.
reed in stadskanaal t.h.v. van centrum en toen richting kanaal/gasselternijveen 1 a 1.5 week ervoor zag ik hem ook al rijden, iemand van hier ? |
|
|||
Gisteren op camping Beerze Bulten een paar ratlook T1 campertjes zien staan. Zag eruit als een gezellige boel.
|
|
||||
Vanavond omstreeks 22uur op de rijksweg tussen Gennep en Plasmolen een blauwe mk2 gespot.
Smalle bumpers, us lights, volgens mij op creme kleurig verbreed staal, en een heckblende. Zag er gaaf uit in een flits.
Gisteravond/nacht in Venlo een Groene? golf 3 GTI gespot, heb nog even hem achtervolgd en geraced, hield hem nog wel een beetje bij met mijn 8v uit 84 :P
In het kenteken zat achteraan 42, enige wat ik me nog beetje herinner van het kenteken :P
Vanmiddag rond 12 uur in SIttard thv de 24h Shell, een mooie grijze golf 2 gti, lag mooi laag maar niet extreem plat, wielen leken mij Bbs`en van een 20 jahre golf 3, geen poespas gewoon een hele nette 2, bestuurder zwaaide
Beetje laat....
's maandags na de Bugshow op Spa kwamen we in Frankrijk tussen Crest en Die (regio Grenoble) een rode Kübel met rode aanhangwagen/caravan tegen vergezeld door een lichtgele Kever cabrio met lichtgele aanhanger/caravan. Beide uit NL !! Heb ze een dikke duim gegeven en kreeg een brede smile terug !! Bekenden van hier ?
deze week in Nieuwerkerk aan den ijssel 2 dunne bumper jetta mk2 gezien 1 in het wit en 1 in het polarsilber . Ook een mooie lupo GTI op porsches voorbij zien komen.
2 weken terug op vakantie:
En gisteren op de a2:
tombo hard aan het werk, je auto valt wel op zoals je hem geparkeerd hebt
|
|
|||
Quote:
http://www.keversite.nl/forum/viewt...=611874#p611874 |
|
|||
Jup, dat waren wij! Op vakantie geweest met 412 en caravan, naar Kroatië. Op de heenweg een paar dagen Karinthië gedaan en gewandeld in Malnitz.
|