![]() |
|
|||
|
|||
![]() we zijn al een tijdje bezig met de ombouw de motor loopt alles op de zekeringenkast aan gesloten maar niks werkt, kachel richtingaanwijzers verlichting doen het niet.
wat is er niet goed gegaan. |
|
|||
|
|||
![]() Ergens een massa vergeten... kabelboom opnieuw nalopen(neem aan dat de zekeringen geplaatst zitten en nog goed zijn?!)
|
|
||||
|
||||
![]() Zekeringen zelf zijn neem ik aan nog wel goed? Je krijgt spanning op je zekeringskast? Kortsluiting?
|
|||
|
|||
![]() de zekeringen zijn goed, en ik heb spaning op de zekeringenkast,
massa wet ik niet zeker. ik heb nog een vraag over zekerigkast welke relais moeten waar nummer en plaats ik denk zelf: 1-53, 2-80, 6-53, 8-18, 10-19/99, 12-21. Achterkant P-7 is accu 12v, P-6 is contaktslot, wat komt er nog meer in de P 1 tot 5. en wat komt er in de G 1 tot 10. en A,B,C,D,E en L heb ik de stekkers in zitten. |
|
|||
|
|||
![]() Bluepower dank voor reactie, massa kan best ik denk zelf ook zo iets heel simpels,
zekeringenkast wordt toch geaard kabel?? |
|
|||
|
|||
![]() Golf dOn dank,
Zekeringen zelf zijn neem ik aan nog wel goed? Je krijgt spanning op je zekeringskast? Kortsluiting? Geen kortsluiting, zekeringen zijn goed nagekeken! over al spanning, vandaag alls na gelopen. |
|
||||
|
||||
![]() Heb je wel iets dat werkt? Heeft ie vonk? En wordt er ingespoten?
|
|
|||
|
|||
![]() Ja zeker, de motor loopt dat is het probleem ook niet,
het dashboard dat is het probleem!! |
|
|||
|
|||
![]() Gevonden 10A,10A en 15A onder in de zekeringenkast