|
||||
|
||||
Oke bedankt voor de tip
|
|||
|
|||
Nou, na enige tijd weer een update te melden. De abf motor zit er in, de kabelboom is vermaakt en alles lijkt te werken behalve dat hij niet start. ik denk dat dit aan de startonderbreker ligt want hij start gelijk, loopt dan 1 seconde en valt dan weer uit. ik heb de startonderbreker aangesloten zitten met de sleutel van de donor in de ring vast gemaakt. dus als ik het zo lees op het internet zal deze met vag-com opnieuw gereset oid moeten worden. nu moet ik nog iemand vinden die dat kan/wil doen.
|
|
|||
|
|||
En nog iets, als ik het contact aanzet dan begint de stappenmotor te brommen, geen idee of dit normaal is of niet en wat dat dan zou kunnen zijn.
|
|
|||
|
|||
hier even een update dus van het afgelopen jaar
radiateur van de 1.3 was lek. dus een goed excuus om er een abf in te leggen, helemaal als je de donor al hebt staan. Dus beide auto's geparkeerd in de schuur en begonnen met demonteren. ABF er uit: NZ er uit: Subframe vervolgens een beetje opgefrist: Vervolgens ook een setje G60 remmen op de kop weten te tikken en gelijk de fusee's aan het subframe gehangen: Ook gelijk de kabelschakeling van de golf 3 aangepast en aan de golf gemonteerd en het subframe met nieuwe bouten aan de golf gehangen: Even een sfeerplaatje, zo heeft ie er het grootste gedeelte van de ombouw bij gestaan: mechanische kopelingshevel van Hulsen turbo tuning aangeschaft: Beetje passen, duwen, trekken: Toutchdown! stukje front er terug op; Tank van de golf 3 inclusief de pomp er onder: Vervolgens heeft hij er zo een tijdje bij gestaan toen een maat van me de kabelboom aan gepast heeft naar de CE2 zekeringenkast, hierbij heeft hij gebruik gemaakt van zogenaamde picabond klemmetjes, werkt veel sneller en is minstens net zo duurzaam als solderen, zijn met het aanknijpen ook gelijk geisoleerd. De Hulptroepen: Koppelingskabel van een Passat g60 gebruikt voor de koppelingshevel icm een zelfbouw beugeltje, heb ik eigenlijk geen foto van. Na het opnieuw paren van de sleutel van de startonderbreker met de sleutel, starte hij nagenoeg gelijk, een klein probleempje gehad met de stappenmotor die vast zat maar dat was ook zo opgelost. Ik heb er inmiddels al zo'n 1000 probleemloze kilometers opzitten en het rijd echt heerlijk. helemaal met het spaghetti spruitstuk, katvervanger en dan alleen een powersprint groep N eindemper, alles van RVS natuurlijk. Nu ben ik net begonnen met het reviseren van de remklauwen van de donor (aangezien daar z.g.a.n. Red stuff blokken opzitten en je moet toch iets te doen hebben) zodat die in de winter erop kunnen, ik zit alleen nog te twijfelen over de kleur. zelfde goud als de wielen of ook mat groen of tjoening rood. (andere sugesties zijn ook welkom) zo! dan zijn we weer bij voor een jaar |
|
||||
|
||||
Blijft een dik apparaat!
|
||||
|
||||
Je hebt een super mooie wagen ik vind de kleur ook gaaf en je pakt ook alles gelijk goed aan
|
|||
|
|||
Thnx gasten!
|
|
||||
|
||||
Dikke Golf, mooi kleurtje.
|
||||
|
||||
Ik zou tjoening rood doen voor de klauwen
|
|||
|
|||
Dus toch rood.
Mocht ik het niet mooi vinden achter de wielen ga ik het setje wat er nu onderzit maar aanpakken. Last edited by jappie86 : 29-08-2014 at 16:06. |
|
||||
|
||||
Mooi rood is niet lelijk
|
||||
|
||||
Goeie updates afgelopen tijd, mooie wagen!
|
|
||||
|
||||
lekker bezig
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik kan me die dingen nog wel herinneren van vroeger en een achterspoiler die zit toch gewoon gekit omdat je het hebt over gaten??
|
|||
|
|||
een originele golf 2 gti spoiler zit met boutjes door het raam dus zitten in het raam een aantal gaatjes.
|
|
||||
|
||||
O kijk weer wat geleerd dan zal dat bij mij ook wel zo zijn geweest ik heb er twee gehad een witte en een groene
|
|||
|
|||
Heb hem laatst op vag nacht nog staan bewonderen, maar je helaas nog nooit gespot in de regio.
Ik heb zelf een gti look-a-like spoiler liggen en daar zitten klemmetjes tussen het rubber en het raam. Mocht je daar interesse in hebben mag je die zo hebben, heb er zelf geen plannen mee.
|
|||
|
|||
Ik rijd ook niet dagelijks met de golf, alleen met mooi weer eigenlijk, en ik kom eigenlijk ook zelden in de buurt van nieuw vossemeer. Toevallig 1 keer naar vagnacht geweest.
Maar die spoiler heb ik wel intresse in, ik stuur je ff een pm. |
|
||||
|
||||
Mooie wagen hoor
|