|
||||
|
||||
Nee idd ik mag absoluut niet klagen :biggrin:
Ik ben al zo blij met het busje, echt een droom is voor me uit gekomen
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha :p wij gaan onder het motto: "Nee heb je Ja kan je krijgen!" :p :p :p
|
||||
|
||||
Wie van jullie heeft trouwens deze gemaakt???
erg geestig... |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik gemaakt :biggrin: gefootoosjopt!! Hier is het hele plaatje En het orgineel heb ik bij the samba vandaan gehaald. -
Last edited by WakeBus-J : 13-05-2005 at 23:58. |
|
||||
|
||||
ze gaan hem nu al weer verprutsen!!
|
||||
|
||||
en gooi die kever velgen dr af en zet er gewone spijl of empie's dr onder of zo
niet vrkeerd bedoelt hoor!
|
||||
|
||||
Quote:
Huh, wat is daar mis mee? :biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
||||
|
||||
Quote:
Wat zijn we nu dan alweer aan het verprutsen? En wat is er mis met de velgen die er nu onder zitten dan ?? laat dan ff een voorbeeld zien van hoe het wel hoort dan. gr. michiel
|
||||
|
||||
Quote:
zever zever..... luchtkoelers lopen altijd maar te zeiken over hoe het hoort, als het niet in je straatje past dan is het nog niet verneuken
|
||||
|
||||
Michiel het is jouw bus gewoon doen wat je zelf mooi vind! Er zijn op dit forum mensen met een uigesproken mening. Niets van aantrekken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee maar ik snapte gewoon niet wat die prcies bedoelde, want het zijn toch gewoon velgen die er onder horen.....of niet ? of ze er nou wel of niet onder horen ze zijn heel mooi en ze blijven er onder :biggrin: gr. michiel
|
||||
|
||||
ach het hoort wel zo nie maar gij vindt ut leuk dus ben je er blij mee
mr ik ben ook nie echt van orgineel van mij mag je alles dr mee doen wat je wil (t is mijn auto niet) dus slammen die bus!!
|
||||
|
||||
Misschien een domme vraag, maar kan iemand me vertellen wat dan wel "hoort" bij zo`n bus?
En dan neem ik aan dat iets "hoort" als dat vroeger orgineel op zo`n bus werd gezet... Wat is dan het verschil tussen de doppies die ik zie op de oude brochures bij "The Samba" en die wij erop hebben zitten? Ik wil best geloven dat ze anders zijn, maar zo op het oog zie ik niet veel verschil... (misschien die gaatjes in de velg rond de dop?) Groetjes Jo .
|
||||
|
||||
Laat ze lekker mekkeren zeg....
Gewoon doen wat je zelf denkt dat mooi is, jij moet er in rijden! Ik vind het eigenlijk wel een leuke bus, valt me niet tegen wat ze er van DGB van gebrouwen hebben. Had zeer zeker anders uit kunnen pakken.
|
||||
|
||||
Quote:
Wat hoort wel dan? En sinds wanneer zijn het kevervelgen? Dit is toch gewoon Porsche of Porsche style? Thanks to ImageShack for Free Image Hosting @ Michiel Alles wat jij leuk vindt mag! Er is niet iets wat "hoort" bij zo'n bus. Of je moet hem origineel laten en dan de originele velgen eronder.
|
||||
|
||||
had jij wel motte weet jan
bij kever na 1964 tot weet ik veul hadde ze die velgen(porche) maar dat past dat is allebei 5 gaats
|
||||
|
||||
Quote:
Off Topic, (wil ook even mekkeren) :biggrin: wanneer meld jij je bus aan bij het register? We hebben nog helemaal niets bij 1952. En we hebben een nieuwe rubriek. Registered Death.
|
||||
|
||||
dit is de bus van pllon en pak de andere foto dr maares bij gaatjes hier lang werpig en daar rondjes!!!!!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
En Jan gaat door voor de staafmixer (in z'n schedel ) Dood...hoe kom je d'r bij! Tsjek je pmail maar even over een paar minuten....
|
||||
|
||||
Ik blijf erbij dat het verchroomde Posches, danwel replica's zijn.