|
|||
|
|||
6N2 Onderstelprobleem / geluid
Wie o wie weet er meer..
De Polo heeft een vreemde knak bij inveren. Althans, alleen bij drempels, dan hoor ik iets knakken / tikken rechtsvoor. Het klinkt een beetje alsof je op de deksel van een pot appelmoes drukt(het klik geluid). Als ik zelf op de voorkant druk en flink met de hand inveer, gebeurt er verder niets. Ook verder geen gekke zaken zichtbaar zo snel.. Iemand een idee? Groetjes!! |
|
||||
|
||||
Is lastig om zo te bepalen, maar controleer je fuseekogel, je toplagers, je veer en je dragarmrubber(s)
|
|
|||
|
|||
Kan ik er iets aan zien?
|
|
|||
|
|||
..
wat je kan proberen is de auto op te krikken zodat het wiel net van de grond is en dan het wiel beet pakken en heen en weren , misschien dat er ergens speling op zit , dat merk je dan gelijk ,
zou ook een gebroken veer kunnen zijn. mvg Boudewijn |
|
|||
|
|||
Dat ga ik eens proberen. De veer heb ik ook bekeken maar ik zag geen breuklijnen.. 2 keer eerder een gebroken veer gehad, en dan wil de auto ook amper meer veren..
|
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 12:54. |
|
|||
|
|||
Nee, de auto is volledig standaard...
|
|
|||
|
|||
Nog geprobeert met wiel van de grond ?
|
|
|||
|
|||
Helaas daar nog geen tijd voor gehad, maar vandeweek ga ik dat even controleren.
|
|
|||
|
|||
ok , ik ben ondertussen ook beetje aant zoeken naar soort gelijk probleem , als ik wat weet hoor je het gelijk .
greetz |
|
|||
|
|||
Perfect, wederzijds!
|
|
|||
|
|||
Vanavond met een "expert" even gereden en gekeken. Op de brug gezet, wielen heen en weer gehaald, alle rubbers gecontroleerd, stabistang bekeken op stoot/slijtplekken, maar niets van dat alles.. Hij dacht aan de veerpootlagers, maar dan moeten ze eerst compleet uit elkaar om dat te zien.
Dan bestel ik eerst binnenkort die lagers maar, mocht dat het zijn kan ik ze direct vervangen, zo niet stuur ik het spul weer terug.. @greenmk116v, jij al iets wijzer? |