|
||||
|
||||
Quote:
Jaaaaa kut zeg weer in spanje. |
|
||||
|
||||
Ja en Loekie Knol haakt ook al af
Eet maar lekker pa-elja vol schimmul :P |
|
||||
|
||||
Quote:
jaaaa zit met zen stalen horse in de eifel en ja ik doe me best met de Paelja |
|
||||
|
||||
Dan kunnen we dus net niet heen!!! Onze Golf is van '83
|
||||
|
||||
Quote:
Golf 1 of 2 ? Een 1 kan zowiezo het terrein op . Golf 2 wordt wat moeilijker . Maar je kan buiten het terrein parkeren en gewoon de meeting bezoeken hoor . Al kwam je op de fiets ... |
|
|||
|
|||
Hadden ze de route vorig jaar goed aangegeven.
Wil niet een uur gaan zoeken in het plaatsje zemst |
|
||||
|
||||
Quote:
net wel dus golf/jetta 1 komt er gewoon op |
|
|||
|
|||
Weet iemand wat meer over deze meeting mischien hoe laat het ongeveer begint en eindigt en mischien een beetje duidelijk adress waar het ongeveer is???
Groetjes jasper |
|
||||
|
||||
Quote:
de site van vwmania! tijden, prijs, locatie het staat er allemaal
|
|
|||
|
|||
Dank u !!!!
|
|
||||
|
||||
wij rijden in een golf 1 03-01-1983 dus we kunnen het terrein op .. maar helaas kunnen we niet ..
|
||||
|
||||
Quote:
voor de navi.. Carrefour Zemst Zemstbaan, 242 2800 Zemst Last edited by hajee : 13-05-2005 at 23:31. |
|
||||
|
||||
het is redelijk makkelijk te vinden, als je je weg kwijt bent
vraag de weg naar het station van mechele, dan ben je voor het station op een rotonde, kun je van de rotonde over een brug rijde, en dan op die baan op de rechter zijde kom je de carfour normaal tege. please correct me if i´m wrong
|
|||
|
|||
hey effe voor de mensen die uit nederland komen de hele ring rond antwerpen is afgesloten
groetjes jasper |
|
||||
|
||||
HUH!!
Hele ring afgesloten? Dat ze d'r aan het werk zijn weet ik.. maar je kunt er niet overheen maandag? (hazeldonk de grens over, E19) Kennedy Tunnel? Of is ie alleen 1 kant op dicht (liefkenshoek wel open?) Fijn!
|
|
||||
|
||||
ik heb al ff opgezocht hoe ik daar binnendoor kan, gewoon kortste weg aangeven op routenet, als je vanuit ehv komt.
|
||||
|
||||
Gaan er nog mensen uit Rotterdam of omstreken????
|
|
|||
|
|||
ikke gaat er ook heen morgen... weliswaar niet met de cabby, maar met een prachtige passat station (zo een die bien graag wil )... wie kan ik nu echt verwachten eens te ontmoeten? ik kom met een mooie dame he rene (m'n vriendin )...
@berendd: evt. samen oprijden? wie rijden er nog meer vanuit EHV? ik heb navi dus dan komen we er zeker |
|
|||
|
|||
ja maar als je niet uit die buurt komt dan is de kortste route nog steeds over de ring ik zou dan niet weten hoe ik er moet komen en op teletekst staat dat alle op en af ritten zijn gesloten
greetz jasper |
|
||||
|
||||
Dan gaan we gewoon lopen!
|