|
||||
|
||||
Quote:
Top! Mooie Corrado hoor, erg netjes.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
super wagen, nu al!
|
|
|||
|
|||
Net werk weer wilco! Wat een lapwerk die draadboom weerstanden voor achterste lamda s en voorste gewoon door verbonden??? Prutsers!!! Ik weet nie wie dit gemaakt heeft maar lijkt echt nergens op! Gelukkig is alles hersteld zoals het hoort.
|
||||
|
||||
Inmiddels een hagelnieuwe USA front bumper gevonden, inclusief 90 mm lip.
Tevens de sidemarkers & mist/knipper verlichting nieuw weten te bemachtigen Zoek alleen nog een setje nieuwe koplampen mocht iemand een adresje weten hoor ik dat graag.
|
||||
|
||||
Er is weer heel wat gebeurd al zijn het voornamelijk heel veel kleine dingen
We zijn inmiddels alweer een heel stuk verder en deze Corrado zal aan het einde van deze week klaar zijn zodat zijn baasje het interieur kan klaar maken. |
|
||||
|
||||
Top Wilco, kijk er erg naar uit!
|
||||
|
||||
Quote:
Met een beetje geluk gaan we morgen een stukje rijden Het ziet er naar uit dat je hem zaterdag op kan halen |
|
||||
|
||||
Nog een paar foto's:
|
|
||||
|
||||
De Corrado heeft na aflevering een ruim jaar stof staan happen, en is tevens door het wisselen van baan in het vergeet hoekje komen te staan.
Inmiddels heb sinds vorige week wat werkzaamheden kunnen verrichten en de kabelboom van de achterlichten tot aan het dashboard vervangen en geheel nieuw ingewikkeld & vastgezet zodat er niks gaat rammelen. Hier heb ik ruim een week aan gewerkt om het naar me zin te krijgen, ben op dit gebied erg secuur anders "rijdt" het tussen de oren niet goed.
Corrado.:R32 Last edited by Deppie .:R32 : 14-08-2016 at 12:42. |
|
||||
|
||||
Ook een "filtertje" van Forge in huis gekregen, hoop dat hiermee het motortje wel kan ademen
Anders kan ik er altijd nog een vuilemmer van maken
Corrado.:R32 Last edited by Deppie .:R32 : 24-05-2015 at 23:30. |
|
||||
|
||||
mooi spul hoor, inderdaad een leuk vuilbakje als hij niet past
|
||||
|
||||
Je hebt er meteen maar 1tje op gedronken zie ik
Goed om te lezen dat je er weer mee verder gaat |
|
||||
|
||||
dat ziet er dik uit
|
|
||||
|
||||
Small update :D
Inmiddels een kleine update aan de auto
Na een kortstondig ziekenbezoek aan dokter DutchBuild zijn de longen geinstalleerd, en heeft hier de eerste meters mee gereden Eargasm alert ! Transplantatie van de nieuwe long.
Corrado.:R32 Last edited by Deppie .:R32 : 14-08-2016 at 12:52. |
|
||||
|
||||
wow...heerlijk!
|
||||
|
||||
Super!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Chickenvel alert brr
|
|
||||
|
||||
Wat gaaf zeg!
|