|
||||
|
||||
Bunkerratjes Golf 1 cabrio 1980
Ik heb al even een Golf 1 cabrio staan, nu ik 2 weken vrij heb, ben ik er maar even aan begonnen. Een paar sfeer foto's:
En dan een paar dingen die gedaan gaan worden komende week... Planning is om deze lekker goedkoop rijdend te krijgen en tzt wil ik de 1.5 motor op dubbele Dellorto carbs te laten lopen welke ik laatst gekocht heb op het Volksforum. Verder komen er zwarte stalen bumpers op met of 15 inch gepolijste VW Estoril (Fire&Ice) velgen of 16 inch 2-delige BBS velgen. Als de velgen erom zitten, ga ik kijken of ik een vaste verlaging wil of een schroefset. Was namelijk goed te spreken over mijn AP vaste verlaging onder de Polo... Last edited by Bunkerratje : 11-07-2014 at 22:05. |
|
||||
|
||||
Gelukkig zijn mijn carbs goed terrecht gekomen!
|
||||
|
||||
Afgelopen weekend bezig geweest met een set 16 inch BBS RS velgen voor de Golf 1 cabrio van een vriendin van mij en een begin gemaakt met de Fire&Ice velgen voor mijn cabrio.
En een een schroefset van Sjaak's Autoservice besteld die ondertussen ook binnen is. Nieuwe toplagers bestellen en monteren die hap! Vandaag ook kelkjes binnen gekregen voor de Delorrto carbs, staat al goed. Last edited by Bunkerratje : 23-07-2014 at 20:59. |
|
|||
|
|||
Mooi roze is nie lelijk