|
||||
|
||||
Vind 't toch redelijk kloppen hoor. Klep is strak (ook de greep), vind ik opzich een mooi iets om te cleanen als je niet voor oem gaat. Zo te zien is het geen super uniek model (zoals een 84er gti oid) en dan mag je wat mij betreft gerust zo'n wisser eraf laten, vind ik best strak ogen zo. De ruitenwissers voor zitten altijd zo bij een engelse, dat gat links zit er ook en dat is denk ik wel een flinke klus om dat mooi strak te maken met die vouwen die daar lopen dus wellicht is dat een budget beslissing (gat dicht was wel mooier geweest, dat ben ik met je eens).
Verder is hij toch gewoon vrij origineel, de lijsten etc. zijn gewoon period-correct. Heckblende is kwestie van smaak, zo had ik 'm liever gezien zonder chrome op de bumpers en de wielen zilvergrijs ipv verdicht. Maar in grote lijnen een leuke kar wat mij betreft.
|
||||
|
||||
Kijk, dit vind ik zo gaaf. Geen smalle, iele bandjes onder een Rallye waarbij de velgen binnen de wielkasten vallen, maar gewoon lekker breed, rubber met een fatsoenlijk wanghoogte. Dit lijkt tof zoveel ruiger dan dat andere. Rallye moet kracht uitstralen....
|
||||
|
||||
Fijne stance en dito wielen (oh ja....en iets te smalle banden #ofzo ) !!!
|
||||
|
||||
wat zijn dat voor velgen dan? 3delige borbets??
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zat dit topic weer eens door te lezen en ik vroeg me al af of ik nou een zeikerd was want ik vond het ook al niks. Allemaal mooie spullen maar de kleuren combinaties doen echt afbraak en het interieur is zeker veel te schreeuwerig. Dan rijd ik liever die rode mk2 hier boven |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Enige minpunten zijn de kentekenplaten... die hadden geel mogen zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Enig minpunt: Er hadden best wel banden onder mogen zitten..... |
|
|||
|
|||
Die discussie ga ik niet eens aan.
Wordt al teveel over geblaat
|
|||
|
|||
Quote:
idd Bobby, en nu zeker met de 2500cc 5cil turbo blok..
|
||||
|
||||
Geen minpunten, dikke wagen!
|
|||
|
|||
Quote:
Zijn daar ook foto's van?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aha, er wordt me ineens een heleboel duidelijk welke auto dit is/was.
Heb nog een kalender waar hij ook bij op staat. Staat mijn oude Edition One ook bij op
|
||||
|
||||
Welke kalender Bobby ?
Heb je er ook foto's van of wil je mij die pb'en ? |
|
|||
|
|||
Foto's volgen!!!
Plaats ze wel gewoon hier...