|
||||
|
||||
Quote:
Doet HaJee dat vaker dan?
|
||||
|
||||
ik verwacht dat deze wel in keuringswaardige staat is...
|
||||
|
||||
's nachts rijden zonder kenteken...hahaha je kan het proberen. Maar nachtrit is 22 oktober... dus je hebt nog de tijd
|
|
||||
|
||||
Jah.. hij moet nog door de douanen heen ffzo, en nog gekeurt, en daar word nu een afspraak voor gemaakt, en dan kunnen we er eindelijk mee wegrijden...
:biggrin: :biggrin: :biggrin: Aaaahhhh!!! kan niet wachten! pfff geduld hebben is moeilijk!!! Denk dat het nog 2/3 weekjes gaat duren ffzo... En michiel nu begonnen met lessen... hij rijd 3 uur per week, dan kannie nog voor de zomer afrijden, hopen dat hij het haalt! dan kan hij in de zomer er ook in rijden! (op de openbare weg) |
|
|||
|
|||
Hoewel ik toch vragen heb bij het programma DGB vind ik dat jullie bus er heeeeeeeeeel strak uitziet! ehct klasse, daar gaan jullie vele jaren plezier van hebben!
Ik hoop alleen dat jullie niet zoals veel DGB kandidaten gelijk jullie bus ook op een andere site gaan zetten...... de moderne markt als je snap wat ik bedoel. Nogmaals: Veel plezier met je bus! |
|
||||
|
||||
Quote:
Een site maken, ons overal aanmelden bij forums, de bus op papieren zetten, enz. enz.... en dan de bus op marktplaats zetten???? Nee, echt niet!!! we waren al verlieft op de bus voor DGB, maar nu doen we`m al helemaal nooit meer weg!!! hahaha Ik heb wel 2 andere auto`s van DGB daar zien staan... Maak daar ken ik het verhaal van... de ene was van 5 passagiers naar 2 passagiers gegaan, waardoor ze niet meer naar handbal kon rijden met haar team, en die andere auto is leeg-geroofd en had schade. maar blijft lullig...
|
||||
|
||||
Das IDD wel een nadeel als je zo ´open en bloot´ op tv bent...Mensen weten precies wat je in de auto hebt, en DGB auto´s vallen wel op!
(BTW, als mensen slecht willen kunnen ze ook foto´s van meetings bekijken natuurlijk voor info over de binnenkant, maar naar DGB kijken natuurlijk wat meer, en vooral ook andere mensen!)
|
||||
|
||||
Die bus is echt mooi geworden!
Shit hee, ze hadden mijn bus ook wel kunnen pakken... dus grote beurt: bij deze bied ik mijn T2 aan :biggrin: en dan graag ook ff alles vernieuwen, lassen, spuiten... ik hoef geen rijbewijs en die stereoset mag ook wel achterwege blijven, is dat geen goeie deal? hahaha... |
|
||||
|
||||
Quote:
als hij bij de RDQ gekeurd moet worden (zal wel wat je hebt het ook over de douna), bedenk dan dat je niet in 1 keer je papieren mee krijgt. dus dat betekend nog een paar dagen extra wachten voor je mag rijden
|
||||
|
||||
Die papieren had ik binnen 2 dagen in huis, dus dat valt ook wel mee...
|
||||
|
||||
Hangmatten
In de week van de 22e wordie gekeurd, en dan duurt het nog 1 week a 10 dagen voor de papieren en het kenteken erop zit, hebben ze me verteld...
Dus eind deze maand kunnen er een ritje mee maken... :biggrin: Gaan we lekker een weekendje weg om te kijken of er in die hangmatten te slapen valt, of dat we echt er een bed in moetten gaan maken... moet zo enzo uiteindelijk wel denkik, 4 weken in een hangmat is mischien geen goed idee.. .
|
||||
|
||||
Echt jammer dat jullie het net niet halen voor onze meeting de 29e in Den Haag.
Lukt het uitendelijk wel, dan zien we jullie graag verschijnen... we zijn wel benieuwd naar de bus!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
als het meezit ben ik erbij. hoop dat me voorras er dan onderhangt, dnek het wel woensdag flink wat staalsplinter als avond eten gehad, dus wel lekekr bezig geweest,,. En die Bus, prima ding, ik heb ook nog wel 2 objecten die ze mogen opknappen..
|
||||
|
||||
Quote:
Jah als alles heel snel gaat redden we het misschien net... Hoe sneller hoe beter! :biggrin: We zien wel of het nog gaat lukken... Die nachtrit komen we zo enzo wel denkik.
|
||||
|
||||
Quote:
zondag 14 augustus in haarlem ook een meeting, ook luchtgekoeld.. zo ben je ook weer van op de hoogte. :biggrin:
|
||||
|
||||
Wanneer gaat tie zakken??? :biggrin:
Lijkt wel een T1-country! |
|
||||
|
||||
hey mensen
ik heb ook een profiel aan gemaakt. ik heb zeker wel zin om naar meetings te gaan. En om al hellemaal in me busje te kunnen rijden, Lkkr op vakantie naar spanje. maar jah ff gedult tot de papieren er zijn. en dan zullen we langs zoveel mogenlijk meetings komen. we gaan m verlagen zodra de weer wat geld hebben. donaties welkom gr michiel
Live 2 Ride!!! Last edited by wakebus-m : 13-05-2005 at 17:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet iedereen bij keversite over één kam scheren he.. D'r waren daar net zoals hier mensen die volslagen idiote dingen uitkraamden over personen die ze niet eens kenden... Sommige mensen vielen daar mensen persoonlijk aan en daar hebben oa. ik en wat anderen ook iets van gezegd. 't Feit blijft dat mensen als ze "jaloers" zijn, nogal snel overgaan op zulke reacties. Ook al beweren ze misschien dat DGB zuigt, stiekem zouden ze best willen dat hun kevertje onder handen werd genomen. Vooraf had ik ook m'n twijfels over deze actie aangezien DGB nou niet altijd de mooiste wagens creeert. (vb. Pussy Wagon of die Indiase wagen met glitters enzo) Maar ik ben blij dat DGB gewoon dit spijlbusje in z'n waarde heeft gelaten en er toch iets leuks van heeft gemaakt. De opmerking daarover van Jolanda (in het programma) vond ik echt goed! Die sticker is misschien niet helemaal mijn smaak, maar die kan er altijd nog af. En zeg nou zelf. Als je kon kiezen tussen een wrak en een mooie bus met een sticker die misschien niet helemaal je smaak is weet ik zeker dat 99% van de mensen hier voor de mooie bus kiest... |
|
||||
|
||||
Quote:
Alsof je al niet genoeg gratis gehad hebt.... LOL!!! :p |
|
||||
|
||||
Quote:
hahahahahaha laat ze het inderdaad niet lezen van DGB! |