|
||||
|
||||
Quote:
Sorry twan,dit heeft niets met fanatics te maken, volgens mij ging de discussie wat algemener. Het viel me gewoon een paar keer heel erg op en dat vond ik vreemd. Mensen die mij kennen zullen weten dat ik de laatste ben die iemand wil afzeiken. Ben ook zeker niet tegen het afschaffen van prijzen,maar snap best dat mensen hier een andere mening over hebben.
Daily /Work: Caddy Highline TDI 2.0 2018 | Fun: Golf Cabrio MK1 1991 G60 Pro FM 24/7 Nonstop Danceclassics & Dancehits Last edited by Pro FM : 03-07-2014 at 09:15. |
|
|||
|
|||
Quote:
Je zult mij niet horen zeggen dat ik een meeting als deze zou kunnen organiseren,integendeel zelfs!. Ik begrijp,en heb daar ook respect voor dat het een behoorlijke opgave is om zoiets groots te kunnen organiseren,mede dankzij vrijwilligers ( neem ik aan) Je kunt ook niet verwachten dat iemand die voor het eerst een meeting überhaupt zou organiseren deze omvang kan benaderen,jullie hebben dit waarschijnlijk ook in een aantal jaren opgebouwd tot wat het nu is |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk aan, ik ben benieuwd. Het vertrouwen is er in ieder geval al. .. hopelijk wordt ik niet als een zeiker gezien, of iemand die maar thuis moet blijven omdat ik het er zogenaamd 'niet mee eens ben'. Het is bedoeld als opbouwende kritiek. En het is goed om te lezen dat hier wellicht iets mee gedaan wordt. Ff een mooi plaatje er bij om de discussie wat te doorbreken.
|
||||
|
||||
Het is misschien inderdaad niet de juiste plaats, het gaat niet zozeer om Fanatics zelf. Wat dat betreft, nogmaals: schitterende auto's, schitterende lokatie, schitterende foto's. Ik sloeg slechts aan op het delen van de passie ook met mensen die geen duizenden euro's in hun auto kunnen steken. Geen prijs winnen is daarbij geen enkele issue, dat is de trekker voor mensen die juist wél hun nokkenas met bladgoud kunnen beleggen, zodat je als meeting ook de nekkendraaiers krijgt.
Schijnbaar heb ik de communicatie vóóraf niet goed begrepen en ging het slechts om de beperkte groep auto's in de hal, maar op mij kwam het over dat als je auto niet aan bepaalde standaarden voldeed, het geen nut had om te komen (of dat je dan maar tussen de Mitsubishi's om de hoek moest parkeren). @Organisatie: niet de bedoeling om jullie meeting, jullie moeite/energie of ook maar jullie keuzes in twijfel te trekken. Einde discussie hier?!
|
||||
|
||||
!
Quote:
Tering-jantje! Ik zie een zeer teleurgesteld gezinnetje boommarters als papa onverrichterzake terugkeert van zijn kabelboomjacht?!
|
||||
|
||||
Quote:
Mc Jappie !!
|
||||
|
||||
Kom aan mensen wat een discussies het lijkt wel op het andere forum
Iedereen beleeft deze hobby op zijn eigen manier. Het gaat om de mensen achter de auto's die de scene maken en daarvoor hoef je echt geen geldboom te hebben, het is hoe je het beleeft. Je komt voor de algehele sfeer en op vw fanatics was deze gewoon top, onze mening. Wij vinden het echter ook mooi om plaatjes te schieten van de door critici genoemde "de gewone liefhebbers" die wel wat met hun wagentje gedaan hebben en dat zie je zeker. Ook belangrijk en gezellig het praatje bij het plaatje ! Onder deze critici zijn er altijd personen bij die zichzelf de genoemde standaard vinden, wat is leuk, wat hoort, wat moet & high klasse en zich zo duidelijk en aanwezig moeten profileren. Schijt ! je bouwt en bezoekt wat jij mooi vind, komaan 'one world' ! nog wat gekozen pics
www.facebook.com/Alifuru3 Last edited by DJAGO : 04-07-2014 at 05:46. |
|
|||
|
|||
Conclusie gewoon volgend jaar richting Ulft rijden
het verhaal met de fotograven is ook weer lastig, je kan niet iedereen als vriendje hebben op Facebook, er worden echt veel foto's gemaakt van allerlei auto's. als ik al zie op welke site's ik al getagd word, sta je er echt van te kijken. En dan heb ik niet eens een showauto. Wat ik wel steeds mooier vind, is dat acceptatie in de VW scene steeds beter wordt. Afwerking wordt steeds beter gewaardeerd, tuurlijk zal lang niet alles je smaak zijn. maar het werk wat erin zit kan ook gewaardeerd worden. of er nou veel geld of weinig inzit, iedereen kan een mooie wagen bouwen. op zijn eigen manier Last edited by timberland : 03-07-2014 at 21:30. |
|
||||
|
||||
Ik kon helaas niet had graag gewild ziet er allemaal goed uit.
Wel jammer dat gezeur over prijzen je bent daar toch als lief hebber en om andere lief hebbers te ontmoeten. Mooie auto's bekijken als het je alleen om de prijzen gaat doe je toch echt iets mis. Bouw een auto zo als jij wilt met je eigen buget baas boven baas heb je over al wilt dat niet zeggen dat jij niet je stinkende best heb gedaan om iets moois te maken voor je zelf. Denk je nu echt dat ik niet zag dat er op VolksDub geen mooiere auto's stonden dan die van mij ,kijk de Cabrio Twan !!! Maar toch werdt het werk wat ik er aan gehad heb toch gewaardeerd Gewoon genieten van al het moois de ontmoetingen en de prijzen tsja....
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik vond het geweldig!
|
||||
|
||||
amazing TLC
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hoewel ik qua uiterlijk meer een OEM voorkeur heb vindt ik de ex van Jan wel wel erg mooi.
Wat zal hier veel tijd en geld in zitten om deze zo te maken. Schitterend!
|
|||
|
|||
golf 2 van hierboven was echt heel mooi,ik vond de combinatie van de meegespoten bumpers met het midden gedeelte in carbon echt mooi gedaan
|
|
||||
|
||||
Ach, ieder zo z'n ding. Ik ga met mijn golf 1 gerust een keer dagje zandvoort trappen, en 2 weken later weer naar een meeting.
Nu is het niet de allermooiste/appartste wielen/dikste motor/mooiste interieur, maar staat hij er gewoon netjes bij. Een auto moet gebruikt worden, en niet alleen de trailer op. Persoonlijk vind ik de motorsport-(style) ook veel gaver Maar wat betreft Fanatics; Jammer dat ik t gemist heb! En als ik zo de verhalen hoor is het uitkijken naar de volgende
|
||||
|
||||
nog een paar plaatjes