|
|||
Quote:
dankje tim.
Woensdag iets na 5u een nette mintgroene kever op de A58 bij Moergestel. Lekker plat op zn pens! Duimpjes heen en weer
Previous: VW Golf II, VW Polo 6N, VW Bora TDI & VW Lupo TDI Recent: VW Golf 7.5 Variant GTD & VW Golf 1 GTI 2.0 16v Assumption is the mother of all fuckups.. Last edited by DIXI : 05-07-2014 at 02:14. |
|
||||
Quote:
Ik spotte van de week in Den Bosch (vlakbij RDW afslag Engelen) ook een mintgroene kevert, zag er top uit. Kan goed dezelfde zijn Kusters!
Zou idd goed kunnen Misha! Hij reed toen verder op de snelweg richting Tilburg, ik moest er alweer af bij de n65 naar Den Bosch. Ben wel benieuwd of het iemand van hier is.
En gister weer een zilvergrijze belgische Caddy op de Weg van de Toekomst in Oss, laag en met grote rood/oranje wielen.
Gister dit apparaat in Amsterdam:
rond 11:40 in Maastricht, in de buurt van het CBR. Zwarte, lage Golf 2, met dakdragers en schuin hangende kentekenplaat
|
|
||||
Afgelopen zondag kwam ik terug van de keverdag schagen , stond bij het stoplicht en er kwam een zeer knappe witte golf 1 op de baan naar rechts.
Ik was net 10 min van schagen vandaan richting alkmaar. Had nog geprobeerd een foto te schieten maar hij was net weg voor ik dat kon. Vanmorgen bij heerenveen een lage golf 1 , volgens mij was ie blauw/grijs (ik was volgens mij nog niet helemaal wakker toen ) , was ook erg knap met bbs eronder. En waar ik nu zit ook in heerenveen nog een golf 1 in de kleur mintgroen die lekker laag bij de grond ligt met mooie velgen. Last edited by Kevert : 09-07-2014 at 12:54. |
|
|||
Vanmiddag tegen 14.45, een donker blauwe corrado vr6 met donkere wielen eronder. Kwam bij geleen de autoweg op richting eindhoven.
|
|
||||
Lag die plat en had die in het zilver CORRADO op de zijkant staan net boven de dorpels?
Nope, volgens mij gewoon de originele hoogte. Zag er eigenlijk op de wielen na volledig origineel uit
|