|
|||
|
|||
nou het was weer ff stil geweest, maar hebben eindelijk weer een update te melden.
aan de slag gegaan met de keskin velgen na een foutje van de straler de hele velg opnieuw aan moeten pakken met dank aan flits het eerste resultaat mocht er echt al zijn toen besloten met de spuiter om te gaan voor een contrasterende kleur, om dit seizoen nog ff lekker te knallen hij had nog een mooi kleurtje liggen eerst het hart in de epoxy om de oneffenheden weg te schuren toen tijd voor de tussen laag en dan hier het eind resultaat inclusief de nieuwe boutjes en de originele porsche 996 naafkappen het parelmoer van de kleur komt op de foto's niet echt tot z'n recht, het s namelijk de oranje kleur van de focus ST nu kijken als ze onder de fabia zitten |
|
||||
|
||||
Netjes kerel
|
|
|||
|
|||
nou beste mensen, vandaag was de grote dag.
zouden mijn berekeningen kloppen of was alle moeite voor niks. maar voor dat het zo ver was, moesten er bijna 130 sierboutjes aangebracht worden daarna was het tijd om de wielen te passen en ook dat leverde een positief resultaat op en dan hier het eind resultaat na heel wat werk om zo ver te komen maar de voldoening was groot dus loopt deze jongen de hele dag al met een big smile op ze gezicht |
|
||||
|
||||
Staat super.
|
||||
|
||||
Dat van die smile kan ik me voorstellen ja!
|
|
|||
|
|||
Super cool volgens mij de eerste fabia die cool te noemen is
|
||||
|
||||
Mooie wielen en fabia!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Die achterlichten echt mooi
Ziet er weer sjiek uit allemaal
|
|
|||
|
|||
Heey vraagje wat voor interieur is dat?
|
||||
|
||||
De voorstoelen lijken uit een golf3 te komen.
|