|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Die foto's met de opkomende zon zijn echt G.E.N.I.A.A.L.!
Dit weekend lukte mij helaas niet. Uiteindelijk zelfs onbedoeld nog op 'n Opel-meeting terecht gekomen (op parkeerplaats bij Praxis Breda).
|
||||
|
||||
Aj, allemaal per stuk uploaden. Ik heb er tegen de honderd. Dat ga ik morgen ff doen.
Oudelut, ik moest ontzettend scheiten en toen ik uit de auto kwam dacht ik bij me zelf laat ik de camera eens mee nemen als ik na voor loop. Was een perfect moment. Mooi om te zien met dat dauw. Niemand trouwens foto's van de One DUB GTi met de motorkap op sleep?
Volkswagen Corrado VR6 '92 Volkswagen Transporter 2.5 TDI 174PK '08 Last edited by Dennis-Mash : 22-06-2014 at 22:54. |
|
|||
|
|||
Jullie hebben gezien de foto's erg mooi weer gehad,maar die 964 op die bbs'en,dat is toch geen porem Zijn zeker 18 inch randen?,in mijn ogen veel te kleine harten |
|
|||
|
|||
Jup Michel, 18" Rotiform randen op 15"?? harten..
|
|
|||
|
|||
Rotiform randen?? dacht dat deze bij Gescher vandaan kwamen.
|
|
||||
|
||||
Zo, net weer wakker en super om alle reacties op internet te lezen. Wij als organisatie hebben het ontzettend naar onze zin gehad en ik hoop dat jullie bezoekers er net zo over denken. Een groot dank je wel aan alle mensen die en bijdrage aan VolksDub hebben geleverd. Tot volgend jaar!
|
||||
|
||||
Quote:
Het was echt fantastisch jullie ook allemaal bedankt voor dit Top weekend petje af edit: De foto's die bij de prijs uitreiking zijn gemaakt was dat iemand van de organisatie ?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zag velen fotograferen, de profesionele pics waren inderdaad via de organisatie, maar die komen later. Ik heb er zelf ook een aantal gemaakt. ben nu het album aan het vullen, dus ze komen er vanzelf bij te staan.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Was mijn eerste weekend volksdub en heb me echt super vermaakt organisatie bedankt (y)
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie foto's hoor Jaap
|
||||
|
||||
Mooie wagens en natuurlijk ook mooie foto's!
|
|
|||
|
|||
Heliosblau MK1 op 3 dlg Borbet
Oeh, ook nog 16vG60... |
|
||||
|
||||
Quote:
16" harten |
|
||||
|
||||
Quote:
Gescher heeft de randen gepolijst en de harten verdicht. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks |
|
||||
|
||||
Stond er idd netjes bij Theo
|
|||
|
|||
Dank aan de organisatie voor een meeting die kwa sfeer, uitstraling en organisatie echt heel dik voor elkaar was.
Wat mij echt opviel is het rustig was. Geen burnouts en herrie, maar goede en mooie auto's met een relaxt sfeertje. Het was mijn eerste meeting, en kan me helemaal vinden in dit concept. Wellicht volgend jaar een kraam erbij om wat van ons werk te laten zien. Mvg, Pim Bonne |
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal heel gezellig uit
Volgend jaar eens kijken
|