#1
|
|||
|
|||
linker air poot ploft
hallo allemaal , ik kom hier nogmaals iedereen lastig vallen met mijn vragen :P
nee ik heb een vraag ivm mijn air set . ik heb vorig jaar mijn voorste schokdempers in mijn luchtpoten laten vervangen en sindsdien als ik de voorste poten volpomp met lucht gaat de auto omhoog maar je ziet dat links achterblijft , stel dat je hem op 3 bar zet en je vertrekt met je auto voel je na pakweg een 10 meter ineens een harde plof aan de linkervoorkant en de auto schiet op gelijke hoogte als rechts . nu wat zou dit kunnen zijn ? want met mijn vorige schokdempers erin had ik dat probleem totaal niet . het is nu ook dat ik al lange tijd problemen heb met mijn linkervoorkant van de auto ongeacht welke dempers en veren of luchtzakken eronder staan , daarmee heb ik schrik dat er iets stuk is gegaan aan de auto zelf door dit fenomeen . gr |
#2
|
|||
|
|||
moeilijk om zo te zeggen.
om wat voor auto gaat het?
__________________
T1 1959 t2a westfalia 1969 kever cabrio 1970 low t5 golf mk2 1989 |
#3
|
||||
|
||||
Misschien eens proberen de veerpoot eronderuit te halen en kijken of je de draagarm gewoon vrij kunt bewegen (volledig op en neer). Waarschijnlijk gaat deze niet helemaal meer soepel (misschien je ophangrubbers stuk, of iets met de stabilisatorstang).
Wat voor auto is het?
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#4
|
|||
|
|||
het gaat om een passat 3c , heb de draagarmen beide vervangen omdat ik een probleem had en nog altijd heb dat mijn voorste wielen in camber staan .
zal even snel opsommen wat vanvoor vervangen is in het laatste half jaar -subframe -stuurhuis + stuurarmen -fuseekogels -draagarmen -koppelstangen -stabilisatorstang -toplagers vd veren -schroefkit of originele poten en veren mss dat de persoon die de schokdempers in de luchtpoten vanvoor vervangen heeft iets mis heeft gedaan ? Last edited by svenergy : 17-06-2014 at 15:52. |