|
|||
|
|||
Golf1 G60
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit. Advertentie had wat meer aandacht verdient.... En meer foto's.
|
|
|||
|
|||
Dat wel! Maar wel de juiste kleur, geen spoilertroep en een dikke motor!
|
|
|||
|
|||
Doe mij die maar...gvd dikke kar
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mooie Golf 1
|
|
||||
|
||||
Komt me bekend voor..
|
|
|||
|
|||
Kan iemand t kenteken lezen? In t midden staat -LD- volgens mij maar voor de rest kan ik er geen chocola van maken. Lijkt op een auto die vorig jaar ook in die omgeving te koop stond. Maar daar zat (toen) geen G60 motor in. En ATS Cup geloof ik, maar dat zegt natuurlijk ook niks.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is het kenteken SF-LD-34....
Ik heb gisterenavond (laat) ff een mail gestuurd met wat vragen over de auto en foto's van het interieur en motorblok (nadat ik door een mede forumlid op deze auto was gewezen, Theo )
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
||||
|
||||
Wie ik? Zal toch nog wel ergens
een topic van deze Golf te vinden zijn op volksforum? |
|
||||
|
||||
Quote:
EDIT; tis een andere |
|
|||
|
|||
Quote:
Hier idem, omdat t laat was niet gebeld maar sms gestuurd met dezelfde soort vragen . Nog geen reactie terug gehad. Kenteken zou kunnen. Volgens RDW is de kleur blauw en 82KW, 2x jammer vind ik. Als ie idd ooit blauw geweest is, dan is t goed mogelijk dat t van oorsprong een Heliosblauwe Pirelli is geweest. Dat zou 3x jammer zijn... Maar nog steeds een mooi ding, afgaand op de niet al te beste foto's. |
|
||||
|
||||
Tot op heden heb ik ook nog niets gehoord, zal wel even laten weten wanneer ik bericht heb gehad.
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
||||
|
||||
Er staat ook een telefoonnummer in de advertentie.
|
|
|||
|
|||
Jaja, dat is mij bekend. Je kan ook SMS-en hè naar een 06 nummer. Vind t namelijk iet zo netjes om iemand om 23.45 u nog te gaan bellen.... Vandaag geen gelegenheid om even een prive telefoongesprek te voeren, dus zal t ff moeten wachten. Probeer tussen de bedrijven door wat meer info via dit mooie forum te verkrijgen, net als JVW77 vermoedelijk
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik bedoelde ook niet om 23:45 te bellen/smsen/whatsappen, maar overdag kan het natuurlijk wel even. Maar het is vanaf de foto gezien een mooie Golf 1. De Golf 1 heb ik nog niet eerder op meetings gezien trouwens. Joost JVW77, waarneer gaan we kijken? |
|
||||
|
||||
Moet ie eerst zijn telefoon opnemen Theo
|
||||
|
||||
Wel al contact met de man gehad
Auto is idd blauw geweest en is niet omgekeurd Zit netjes in de lak alleen waar antenne heeft gezetten zit roest. Heeft al een bod van €5000,- zei die |
|
||||
|
||||
Quote:
Zou ik ook zeggen.
|
|||
|
|||
Quote:
|