|
||||
|
||||
VW Fanatics Water & Air 29-06-2014
|
|
||||
|
||||
tegelijk met Arnhem Dub Inn...niet handig...
|
||||
|
||||
Dat is van de Dub Inn inderdaad niet handig.
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet wie er eerder was...maar twee grote meetings op 1 dag is voor beide niet handig...
|
||||
|
||||
Haha concurentie
Zijn er nog speciale aanbiedingen voor ons als publiek ?
|
||||
|
||||
Genoteerd in agenda
|
|
||||
|
||||
Haha Rallyegolf de speciale aanbiedingen worden nog bekent gemaakt 😁😂
|
|
|||
|
|||
Quote:
hele goeie Klaas .. Waar gaat de Rallye heen . Welke meeting bied meer |
|
|||
|
|||
Is het buitenterrein nu wel mooi egaal gelijk?
In ieder geval een mooie meeting in het voor uit zicht. |
|
||||
|
||||
Bekendmaking Dub Inn 11-11-2013 ... vw fanaticis 30-05-2014..
Speciale concurrentie aanbiedingen? Het mooie is dat je het kan combineren op 1 dag! Top toch?
|
||||
|
||||
Dub inn zat vorig jaar in mei en Fanatics het zelfde weekend als dit jaar(laatste weekend van juni)
Want als je goed naar alle meetings kijkt zijn ze bijna allemaal op dezelfde datum als vorig jaar. Dus naar mijn mening had dub inn kunnen weten dat Fanatics hun meeting op deze datum zou houden. En als ze in november al graag op deze datum wilden zitten hadden ze op z'n minst ff bij Fanatics kunnen informeren welke datum hun in de planning hadden. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Fanatics it is, topmeeting
tis zonde want dub inn was vorig seizoen ook gezellig maar zoals gezegd, ze hadden het kunnen weten en anders hadden ze het ook zo aan Twan kunnen vragen. beetje eigen glazen ingooien vindt ik het persoonlijk...
|
||||
|
||||
Dub inn was volgens mij niet in Mei vorig jaar.. maar goed wat ik al zei..
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry ik heb mij vergist dub inn was idd op 02-06-2013. Maar dat is nog steeds 4 welen verschil met de datum van nu. |
|
|||
|
|||
En twee jaar geleden was fanatics nog in augustus moet iedereen dan gaan bellen?? Kan je niet beter als organisatie eerst even kijken wie er al gepland staan?
Inderdaad niet zo slim van de dub inn om te denken dat een ruime tijd van te voren een datum plannen en bekend maken (altijd rondom worthersee) voldoende zou zijn, je moet natuurlijk wel eerst alle data bekijken van andere meetings die nog niet gepland staan? |
|
||||
|
||||
Het Terrein is helemaal klaar en egaal en zelfs een stuk groter als vorig jaar :-)
Ik heb geen zin om deze discussie opnieuw te voeren maar in het kort: Bijna alle organisaties van Meetings in nederland kennen elkaar en houden onderling Kontakt met het plannen van datums in het principe word altijd naar het jaar ervoor gekeken. Er zijn 4 organisaties rond november/dezember bij ons gekomen om te vragen of wij onze Meeting weer het laatste weekend van Juni houden. De Organisatie van Arhem Dub Inn helaas niet. Wij kunnen helaas niet eerder een datum openlijk bekent geven voordat we de toezegging van de gemeente hebben en van de DRU Fabriek vandaar dat we pas in mei met de datum naar buiten konden komen. Dat houdt niet in dat de datum voor ons niet bekent was en alles al in volle gang gezet was. Helaas is het niet zo dat omdat de Arnhem Dub inn de datum eerder bekent maakt dat wij zomaar iets om kunnen gooien. Kortom als de organisatie van de Dub Inn zich net als de 4 andere organisaties zich ook even gemeld had voor ze het weekend uitkozen waar wij vorig jaar op zaten was er niks aan de hand geweest. Wij vinden het ook erg jammer maar konden (en wouden) hier helaas niks meer aan doen. Wij zullen geen Topics en/of Facebook berichten van de Dub Inn vervuilen met nutteloze discussies. En hopen ook dat de Dub Inn gewoon een succes word. |
|
||||
|
||||
Vooraanmeldingen voor in de hal kunnen nu worden gedaan via:
http://vwfanatics.nl/index.php/wate...ndoor-selection
|
|||
|
|||
http://www.afstand-berekenen.com/af...lft-naar-arnhem
3 kwartier rijden. Heel goed te doen dus!! Ik vind beide meets heel erg vet. Jammer dat het op beide zondagen valt, echter zie ik hier geen probleem in. Ik ga kijken of ik het kan combineren! |
|
||||
|
||||
Up