|
|||
|
|||
petrolhead1968
mijn eerste auto kocht ik op mijn 17e, een 77er mars rode Golf 1.1 met stalen bumpers ( die er toen gelijk af gingen om plaats te maken voor kunststof bumpers ) , het kenteken was 15-RR-30. Ik verkocht de golf met pijn in mijn hart en ben vele jaren later nog op zoek geweest na de 15-RR-30 maar jammer genoeg niet meer te vinden.
Een paar weken geleden kom ik op MP een advertentie tegen van een mars rode MK1 1.1, auto blijkt ook nog in mijn woonplaats te staan, ik hoefde er niet over na te denken ik heb hem meteen gekocht. Ron [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Welkom en nette auto!
|
|
||||
|
||||
Mooi ding,booskijkertje er nog af?
|
||||
|
||||
Welkom op het forum. Mooie Golf 1 heb je.
|
|
||||
|
||||
Mooie Marsrod eener.
|
|||
|
|||
dank jullie wel, inderdaad booskijker moet er nog af en andere gril erin.
|
|
|||
|
|||
Ik stond ff te kijken van de foto
T zou een tweeling kunnen zijn Hij ziet er netjes uit van welk jaar is de jouwe ? |
|
||||
|
||||
Zo één heb ik ook nog gehad, blijft een mooi kleurtje voor een golf 1 vind ik. Ziet er netjes uit!
|
|
|||
|
|||
lijkt zeker een tweeling, die van mij is van 82, die van jou van 81?, mooi met originele gril
|
|
|||
|
|||
Ja klopt de mijne is van 81
Om precies te zijn van donderdag 19 november 1981 De jouwe zit ook nog erg mooi in de lak als ik de foto zo bekijken Daar kun je komende jaren weer flink wat plezier van hebben |
|
|||
|
|||
goed in de lak, wel wat kleine plekjes wat ik van de winter aan laat pakken,
|