|
|||
|
|||
Isolatie motorruimte Mk1
In mijn Golf Mk1 is de dikke isolatiemat die op de scheidingswand van de motorruimte bevestigd is (langs de binnenzijde van de auto) in verregaande staat van ontbinding. Bij het demonteren is ze echt volledig verpulverd.
Omdat de auto dagelijks gebruikt zal worden (en een diesel is ) wil ik deze zéker vervangen. Ik heb al op internet gezocht, maar nog niet gevonden. Weet iemand hoe ik aan een dergelijke mat geraak ? Of zelf uitsnijden, maar dan moet ik nog het geschikte materiaal vinden natuurlijk. |
|
||||
|
||||
Teroson al bekeken?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nu wel Blijkbaar hebben die allerlei soorten lijmen voor het kleven van isolatiemateriaal, maar het isolatiemateriaal zelf hebben zij niet. Iemand nog ideeën ? |
|
||||
|
||||
Dat is toch gewoon isolatievilt?
Ik dacht dat je de bitumen bedoelde...
|
|
||||
|
||||
Kyk s in myn topic, ik heb t schutbord ook geisoleerd met folie
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip, maar Ik bedoel niet het schutbord langs de motorruimte.
Het schutbord in de voeten ruimte, dat is inderdaad bekleed met een soort vilt. Aan dat vilt zit echter een soort isolatiewol gekleefd tussen het vilt en het schutbord. Ik heb er helaas geen foto van. Ik vraag me af of je zoiets nog compleet kan krijgen. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb er ondertapijt van de carpetright in. Werkt perfect en kost geen drol.
|
|
|||
|
|||
Super, daar kan ik wat mee!
Ga ik eens horen bij Carpetright. Denk dat ik ook eens langsga bij de lokale handelaar in bouwmaterialen, kijken of ze daar dikke, stevige isloatiematten hebben. Kwestie van het origineel zo dicht mogelijk te benaderen. Het resultaat post ik wel |
|
||||
|
||||