|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Wouter to the rescue :-) mooi als je elkaar kunt helpen met dit soort niet alledaagse motoren
En zo leren we allemaal weer wat bij en als er niks meer gepost zou worden werd het wel erg saaaai.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb hem inmiddels Het gaat om maar een paar kleine streepjes, maar ik haal er de cilinderkop er weer voor af Zonde van de 200Euro voor de pakking en de bouten, maarja laten we het maar zien als leergeld Snelsma: Bedankt dat je hier even op doorging, want het is mij nu helemaal duidelijk |
|
||||
|
||||
Kijk, nooit te groot of te ervaren om te leren
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben blij dat het zo kan op een forum Als een jonge jongen kon ik altijd vanalles aan iedereen vragen. Daar kon ik van leren en vond ik erg leuk. Jaren later heb ik een punt berijkt dat ik voor mijzelf werk en de mensen aan mij de vragen stellen. Dat wil niet zeggen dat ik altijd alles weet, maar het is wel heel erg lastig om dan nog ergens terecht te kunnen met deze vragen. Zelfs bij Pon hebben zij mij dit niet duidelijk laten weten Ik ben blij dat het dan toch mogelijk is via dit forum Zo zie je maar weer dat er veel mensen zijn die denken dat ze alles weten, maar dat er ook mensen zijn die daadwerkelijk weten waar zij het over hebben |
|
|||
|
|||
Dat bedoelde ik.
Samen weet je een heleboel 😉. Succes verder. |