|
||||
|
||||
Quote:
Nee die sukkels moeten gewoon zelf het verstand hebben dat het niet verstandig is! Er is nog niets georganiseerd, geen EHBO, geen brandweer enz, maar dan wel zo hard mogelijk door een dorp scheuren... echt heel "stoer"... En als ze dan bonje met de bevolking of een bon krijgen nog piepen ook. Ik snap dat echt niet. Moet je die zelfde gasten horen als er een paar honderd Polen een aantal weken bij hun door de straat komt blazen!
|
||||
|
||||
Quote:
klopt helemaal wat je zegt ... door dit soort mensen zal het plots verboden worden om zo'n grote meetings te organiseren ten koste van alle mensen die wel hun verstand gebruiken . maar dit heb je overal ( hoeveel moto rijders scheuren er niet over de weg ? en hoeveel houden er hun aan de wegcode ? pas op ik heb niks tegen moto's maar soms erger ik mij aan mensen hun asociaal gedrag )
|
|||
|
|||
Ik vond het afgelopen weekend te druk en veel vervelende gasten die op plekken waar het in mijn ogen niet kan veel te hard rijden. Ma en di vond ik het vele malen relaxter.
|
||||
|
||||
Intocht weekend feestende oostenrijkers en duitsers... geven meestal geen klap om autos..
|
|
||||
|
||||
Quote:
En brengen daarmee niemand in gevaar... Daarbij, tegen feestende Oostenrijkers kan je al helemaal niets hebben... je bent ten slotte nog steeds te gast in HUN land...
Instagram/AndreBusser Last edited by a.busser : 21-05-2014 at 18:09. |
|
|||
|
|||
Ik heb een hekel aan schreeuwense gasten, die bierflesjes neergooien waar t hun uitkomt. En het interesseert mij dan geen hol of ik dan bij hun te gast ben.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt, dat heb ik ook, dat is gewoon asociaal ook in Nederland. Toch heb ik dat liever dan gasten die zo hard mogelijk door een dorp scheuren, en daarmee zichzelf, omstanders, en dorps bewoners die nergens om gevraagd hebben in gevaar brengen.. Persoonlijk vindt IK die laatste categorie toch echt een stuk asocialer.
|
|||
|
|||
Ben ik ook met je eens
|
||||
|
||||
Quote:
Verleden jaar was hij ook aanwezig op Bimmerfest '13 @ Trafficport, Venlo. edith zegt; indien je graag beide foto's in groot formaat en zonder watermerk wil dan graag een seintje per PB.
Website ~ Flickr ~ Blog BMW 3er E30 324d shadowline edition Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt Last edited by e30_324d : 21-05-2014 at 22:19. |
|
||||
|
||||
Iemand toevallig die 2 lupos op d3 rontonde geparkeerd zien staan bij ht tankstation en er een filmpje of fotos van heeft
|
|
||||
|
||||
Vannacht teruggekomen van een weekje Wörthersee. Ik vond het i.t.t. de meeste mensen hier wél weer erg gaaf! Ik oordeel dan ook van wat ik daar in het echt heb gezien, en niet vanuit een forum
Hier nog een filmpje van de lokale TV zender: http://tvthek.orf.at/program/heute-...thersee/7940242
|
|||
|
|||
Quote:
Ik wilde de auto alleen even op de foto bekijken, ziet er top uit, dank je |
|
|||
|
|||
Ford meeting Hahaha, WTF!! |
|
||||
|
||||
Nog een dagje werken!
Zaterdag vertrekken wij naar der See!
|
|||
|
|||
Ben blij dat er hier gas gegeven wordt met een vr6t ect ect
Ipv van dat het stof op de zuigers licht en de inlaat vol met chroom
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
:
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wij vertrekken zaterdag weer . En volgens mij heel veel meer De " party " mensen komen dan zeggen ze hier ! Kan je aan de aantallen politie ook wel zien want die verdubbelen ook met de dag |
|
||||
|
||||
Quote:
Yup! Dat is ieder jaar zo, en al 15 jaar lang. Wij vinden het "feestje" zoals dat door andere genoemd wordt wel leuk. We gaan weer lekker genieten, biertje, schnitzels, mooie auto's en hoop gezelligheid. (En ja, ook deze week zijn er nog genoeg mooie auto's)
|
||||
|
||||
Wij zijn weer thuis, was weer als vanouds ondanks wat problemen her en der.
|
|||
|
|||
Quote:
??