|
||||
|
||||
Nog niet aan toegekomen. Nog een week examen en dan maak ik er werk van. Wel al 5-6 petsonen die pm hebben gestuurd dus volgebde week komt dat in orde!
|
|
|||
|
|||
Quote:
ok super! succes met de examens |
|
|||
|
|||
Quote:
Mooie, haarscherpe foto's ! Mag ik vragen met welk glas jij op je fototoestel werkt ? Iemand al weet van de facebook groep ? Last edited by weazel : 05-06-2014 at 13:20. |
|
|||
|
|||
heb ook nog niks van gehoord. Jelle-Mk1G60 ging dit inorde maken dacht ik. zullen wel zien zeker. of mss dat iemand anders het kan?
|
|
|||
|
|||
Pietjeuh
Deze cabrio is al 11 jaar in mijn bezit.
Ben uit de omgeving Gent. http://i59.tinypic.com/2u5wggw.jpg Last edited by Pietjeuh : 16-06-2014 at 21:28. |
|
||||
|
||||
mijn excuses, voor een groep te maken moet ik eerst iedereen individueel toevoegen, ivm mijn job zie ik dit niet zo zitten. Wie zich geroepen voelt staat uiteraard vrij om een groep te maken!
|
|
||||
|
||||
Volksforum België. Juist aan gemaakt. Is wel een pagina, weet niet of dat de bedoeling was.
Jelle als t beter wordt met je job dan kan je t over nemen Probleem bij volksforum belgie als persoon: je hebt maar een Max van 4000 vrienden* Ik probeer even te kijken of ik deze pagina wel niet een beetje privé zou kunnen houden. Is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen hier terecht kan. Vind ik dan.. Voorlopig zien we wel waar t op uit komt. hierzo Persoonlijk vindt ik een groep beter als een pagina. Dan kan niet iedereen zomaar derbij. Dan heeft ook niks meer met t forum te maken. Kies ma en ik pas t wel aan. Waarom eig alleen belgen?
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 17-06-2014 at 14:13. |
|
||||
|
||||
Eerste "like" is binnen
|
|
|||
|
|||
maar het is een pagina geworden geen groep of vergis ik me ?
|
|
|||
|
|||
https://www.facebook.com/groups/760824390629642/
Belgian MK I & II alleen watergekoelde is wel handig om de 2 beetje uit elkaar te houden |
|
||||
|
||||
enkel Belgen, als is het maar om is te helpen of wat onderdelen te scoren.
Dan is het niet handig dat het onderdelen zijn die uit het naarden van Nederland komen. Al is het ook niet de bedoeling om er een verkoophoek van te maken. wat foto's van eigen auto's posten ed |
|
||||
|
||||
Quote:
Je vergist je niet. Dat heb ik hierboven toch zelf getypt?
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 18-06-2014 at 11:49. |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, verkoophoekjes zijn er zat. Tenzij alleen auto's. Komt mindervaakvoor als iemand zijn zolderopruiming.. En over enkel Belgen: in mijn geval, zit ik 50m verder al in Nederland. Waarvoor ik het interessant vindt: hulp+samen rijden naar bv meetingen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja oke, maar dat heb ik met "cleaned". Dat forum gebruik ik enkel voor koop/verkoop omdat dat meestal belgen zijn. En op volksforum iets kopen wat uit friesland moet komen is al moeilijker. Maar zeker voor meetings is het idd interressant! |